Gå til innhold

Windows 7 og HP Compaq 2510p

Joachimv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en HP Compaq 2510p med Vsta 64-bit. Spørsmålet mitt er om det vil gå greit med tanke på drivere og slikt dersom jeg velger å installere RTM-en av Windows 7. Etter det jeg har funnet frem til på HP.com så har de ikke lagt ut drivere for W7 til 2510p.

Takker for svar.

Det skulle forbause meg om det ikke gikk, jeg ha istallert Win7 på endel maskiner og jeg har brukt vista sine drivere og det har fungert helt fint...så bare peis på :!:

Lenke til kommentar

Er egentlig mest ønskelig å installere en OEM slik at jeg får brukt produktnøkkelen liksom, men har aldri prøvd W7 noe særlig, så hvorfor ikke gå for det permanent så lenge det går.

Har uansett planer om å kjøpe OEM-en av W7 når det kommer tenker jeg. Lastet ned RTM-en fra Microsoft, men lurer på hvor lenge den fungerer. Er den eneste PC-en jeg har i hus, og er noe avhengig av den på skolen.

edit: fant ut at den versjonen jeg har varer i 90-dager - og det kommer sikkert et eller annet slik at denne perioden kan forlenges dersom det trengs :) Da skal jeg bare laste ned drivere til Vista bare for å være på den sikre siden.

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Har uansett planer om å kjøpe OEM-en av W7 når det kommer tenker jeg. Lastet ned RTM-en fra Microsoft, men lurer på hvor lenge den fungerer. Er den eneste PC-en jeg har i hus, og er noe avhengig av den på skolen.

Utløpsdato har variert (avhengig av når du lastet ned). I disse dager finnes en 90-dagers prøvelisens (må aktiveres innen 10 dager). Denne kan ikke oppgraderes og krever full reinstallasjon når endelig utgave installeres.

Lenke til kommentar

Utløpsdato har variert (avhengig av når du lastet ned). I disse dager finnes en 90-dagers prøvelisens (må aktiveres innen 10 dager). Denne kan ikke oppgraderes og krever full reinstallasjon når endelig utgave installeres.

Er denne jeg lastet ned :) Skal installere straks. Om jeg må reinstallere senere er ikke så viktig, innen den tid har jo det mest trolig kommet en OEM-release på markedet som også kanskje er norsk-språklig.

edit: da var W7 installert, alt ser greit ut. Brukte knappe 600mb med RAM før andre installasjoner også :)

Endret av viiite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...