Fotoentusiasten Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg vurderer å skifte ut mitt Canon 400D med 50D. Vil jeg dra nytte av den oppdateringen eller skal jeg bruker pengene på bedre "briller" (objektiver) til 400D i stedet? Jeg tar for det meste portretter og bilder i action. Jeg vurderer å selge kamera med mitt Canon zoom objektiv og kjøpe meg 50D og 70-200mm F4 L objektivet til Canon. Nå har jeg lest om 7D som er rett rundt hjørnet. Må si det frister å vente litt på det å se hva prisen kan bli. 20 lapper er vel det jeg kan strekke meg til med tanke på oppgradering. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vist jeg hadde vært deg hadde jeg da kjøpt meg et 7D. Ser du hadde tenkt og ta action bilder og 7D skal jo være dritgod på action. Jeg blir nok og kjøpe meg ett 7D og ha 30D som nummer to på fotballkamper. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Du kan nok få noen gode bruktkjøp på 40D og 50D nå,begge vil være en god oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå