Bjørn Christiansen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hei, Skulle hatt litt konstruktiv kritikk på dette bildet av en sveiser fra Landteknikk i Trondheim. Adressen vil ikke stå på de bildene som leveres til slutt. Endret 4. september 2009 av Kopp Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Har ikke så mye konstruktivt å bidra med egentlig. Men jeg er overrasket over at ikke større områder ble utbrent. Spøkelsesaktig tredimensjonalitet over røyken. For meg sitter eksponeringen bra, mulig andre ville ønsket å se mer av selve sveiseren. Jeg liker altså bildet svært godt. Endret 4. september 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er ingenting jeg ønsker å endre på dette bildet. Som k.n.b, så liker jeg det. For meg fungerer utnittet veldig bra og det svarte området rundt er prikken over i-en. Tom Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Enig med de andre her - tror ikke det er noe å endre på her, likte bildet veldig godt... Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Føyer meg inn i rekken over folk som liker bildet. La faktisk merke til at det er første sveisemaske med litt stilig design på. gjorde sitt for å få bildet bra. istede for ei slitt grønn\grå maske. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Takk for tilbakemeldinga. Kunden ble også fornøyd, så bildet blir høyst sansynlig brukt i den neste brosjyren Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg likte også bildet godt, men er litt usikker på den (kommer ikke på norsk ord: lens flare) rett under masken til høyre. edit ups gammel tråd, beklager Endret 8. september 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå