Gå til innhold

Tips til kjøp av ny mobil ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal dere starte på igjen nå?

Jeg er enig i at du ikke sa den var feilfri, men bare et tips. Også enig i at Ericsson er tvilsomme saker. Fin design, men alt for mye piping og blinking ut fra mine erfaringer.

Er dog litt tvilende også til Siemens S55. På en test så jeg det sto den hadde direkte skarpe og ukomfortable knapper, dessuten var knappene plassert unaturlig.

Lenke til kommentar
scirocco var nok den som startet kranglingen denne gangen. Noen bare måååå hakke tilbake hvis det nevnes en liiiiten negativ ting om SonyE... :-?

Nå tror jeg molna for rulle opp de gigantiske rullegardinene han har foran øynene. Når en person spør om hvilken telefon han bør kjøpe og en annen kommer med feilaktige opplysninger om en av mobilene føler jeg det er min plikt å kommentere dette slik at brukeren som opprettet tråden ikke gjør et evt. kjøp på et feilaktig grunnlag. Når da molna går helt i harnisk etter dette og begynner å spamme tråden med enda mer usakeligheter er ikke det mitt problem, men jeg lot i alle fall være å kommentere dette ytterligere.

Lenke til kommentar

De var ikke feilaktige, men du får nå bare fortsette du...

anarkisten: tastene på S55 er gode de. De tastene det ble referert til i testen er helt sikkert de 2 softkey'ene. Disse får alltid kritikk i tester fordi testerne ikke rekker å lære seg hvordan disse 2 tastene skal brukes. Tro meg, jeg kjenner hundrevis av S55-brukere og ingen opplever dette som noe problem :smile:

Lenke til kommentar

KvaIen: er nok mye værre med alle dem som er pro-SonyE her på forumet. Lyger jo så de tror det selv og hakker på alle som ikke er enige med dem selv...

scirocco: håper det der var en spøk, ellers tror jeg ingen her kommer til å ta deg seriøst lengre...

Hvis dere slutter å hakke på meg nå så kanskje anarkisten kan få svar på de spørsmålene han har. Virker nesten som dere begynte slik fordi han avfeide SonyE...

Lenke til kommentar
Jeg blir mer og mer lei Molna og hans pro siemens snakk HELE tiden....

Og jeg begynner å bli lei av scirocco og mangelen på forståelse på hva et forum handler om, men vi kan jo la den delen ligge.

Jeg har lest og hørt masse steder om klager på det molna refererer til angående t68 og t68i.

Tro meg, jeg kjenner hundrevis av S55-brukere og ingen opplever dette som noe problem

Da kjenner du mange...Vet ikke helt om stoler på den. Mobilbrukere har en tendens til å "lære seg å leve med". Det kan virke på meg som det blir å lure seg selv.

Et annet moment med S55 er at skjermen er mindre og har færre farger enn flere Nokia modeller. Men alt i alt er jeg enig i at en får "mye" for pengene.

Lenke til kommentar

Sakset fra http://itavisen.no/art/1300467.html :

Harde navigasjonstaster

Telefonen har fått ny fireveis navigasjonstast som brukes for å vippe rundt i menyene. Det fungerer helt greit. Samtidig har Siemens beholdt de to «soft»-tastene som skifter funksjon avhengig av hvor i menyen du befinner deg. Felles for disse knappene er at de er harde og har usedvanlig skarpe kanter. Har du ikke elefanthud på fingrene er de direkte ubehagelige å betjene.

Der øvrige tastene sitter tett, og * og #-tastene lider av plassmangel. Resten av tastene er greie å betjene, i alle fall med en normalt stor herrehånd (str. 9).

Lenke til kommentar
Det er kjipt at enkelte må ødelegge og putte et selskap i dårlig lys nærmest.....

Men det er jo klart at man venner seg til minusene med de forskjellige merkene. Ofte da kan man jo bli litt "pro" et eller annet.

Hva sikter du til?

Lenke til kommentar
Det er kjipt at enkelte må ødelegge og putte et selskap i dårlig lys nærmest.....

Men det er jo klart at man venner seg til minusene med de forskjellige merkene. Ofte da kan man jo bli litt "pro" et eller annet.

Hva sikter du til?

Nei, liker ikke måten Scirocco oppfører seg på. Jeg klager jo også av og til på det at Molna liker Siemens, og det er fordi jeg har kanskje litt kort lunte, men et sted går grensen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...