anarkisten Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Ønsker å kjøpe ny mobil med følgende kriterier i prioritert rekkefølge: Viktigst : Batteri! Må ha et solid batteri som varer. Dernest ønsker jeg GPRS mulighet. Hvis prisen ikke fyker i været hadde det også vært ok med fargedisplay, stort display. Har en Ericsson T65, men må selge den før jeg blir gal av pipe og tute lydene som ikke kan tones bort. Har best erfaring med Nokia telefoner men tar gjerne imot tips om andre merker. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Lets say..... t310 er et godt valg. God batteritid og GPRS. Ellers er t68i en mulighet. Den har til gjengjeld BT, men koster en tanke mer. Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Er det ikke samme dilldallet på de tlf da ? Ulyder altså..som ikke går bort? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 t68i er jo et halvt år gammel, så den er det ikke noe feil med lenger. t310 har ikke fått rapportert noe feil på seg, men t610 har problemer med det. Men det sies at det er en software-feil som lett kan fjernes. Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 "Feil" ? Dvs at man kan redigere alle pipelyder uten prob. ? Samt at den ikke blinker konstant når den er på? Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 T68i har fortsatt endel problemer. Da bør du heller vurdere Siemens S55, som for tiden er den beste mobilen på markedet IT-Avisens Mobiltest er et kjekt sted å ta utgangspunkt i når du skal velge ny mobil: http://www.it-avisen.no/art/1288569.html Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 T68i har fortsatt endel problemer. Da bør du heller vurdere Siemens S55, som for tiden er den beste mobilen på markedet Eh, hva mener du med "fortsatt endel problemer"? Har hatt både en t68 og en t68i, men kan ikke huske at det a) har vært noen problemer med mobilen B) fortsatt er problemer med den. Ingen vits å spre ut negative kommentarer når de er ubegrunna. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Trodde du visste det, snakker selvsagt om treg SMS og generelt trege menyer :-? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Trodde du visste det, snakker selvsagt om treg SMS og generelt trege menyer :-? Dette er jo feil som jeg aldri har opplevd med de t68iéne jeg har vært borti i det siste. De har siste programvare og kjører like fort som 3310. T68i har fortsatt endel problemer. Da bør du heller vurdere Siemens S55, som for tiden er den beste mobilen på markedet Overrasker meg stort at du påstår at S55 er feilfri. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 HVOR har jeg påstått at S55 er feilfri da? (unnskyld meg, men nå begynner jeg å bli lei av disse tåpelige kommentarene dine...) Hva DU har opplevd er jo en ting, men hva de fleste andre sier er en annen ting. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Du sier at t68i har endel problemer, og da legger du til grunn for at S55 har mye mindre feil og er en mer "feilfri" telefon. Jeg kjenner..... la meg se..... 5 stk med t68i. De er kjøpt for tre måneder siden eller mindre, og ingen av de er trege.... Det er litt merkelig. Men som jeg ville si men glemte. Det betyr seff ikke at det ikke fins t68i som er feilfri. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 T68(i) er overlegent den beste telefonen jeg har hatt. Ja, sms typing er tregere enn på noen andre, men det har jeg blitt vandt til og synes ikke det er noe problem lenger. Er menyene trege? Ikke på min. (den piper ikke hvis jeg ikke vil den skal ) Batteriet holder 1 uke ca. Moderat bruk. Men den har ikke så stor skjerm. Da er kanske Samsung telefonene et alternativ. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 levlex: Grunnen til at jeg foreslår S55 fremfor t68i er ikke fordi den er mer feilfri, men fordi det er en generelt bedre mobil med flere funksjoner. T68i ER treg på SMS, fatter ikke at du ikke klarer innrømme det. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg HAR jo sagt at den KAN være treg på sms, men jeg HAR faktisk ikke sett det med mine egne øyne på de 5 telefonene jeg har vært borti. Hvordan kan jeg med åpen munn stå å si noe, når jeg kun har sett det motsatte? :-? Forresten så skrev du at S55 var den beste mobilen på markedet. Vil nå si at 3650 er bedre på de fleste funksjoner. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 6610 er vel et supert alternativ, har akkurat den samme innmaten som 7210. Eneste forskjellen er at 7210 veier et gram mer. Prisen 2449,-... Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Levlex: selvsagt har 3650 flere funksjoner, men som mobil er den ikke bedre enn S55. S55 har mye raskere GPRS f.eks ('anarkisten' nevnte jo GPRS som et kriterie) Du synes ikke T68i er treg på SMS fordi du er vant til treg SMS Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Nokia 6610. Makan til lekker telefon Er meget fornøyd. Skjermen er god, prisen er lav. Og den har alt; utenom bluetooth. Har hatt den i tre uker nå, og liker den 10 ganger bedre enn T68. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Du synes ikke T68i er treg på SMS fordi du er vant til treg SMS Ok. Hadde en 3330 før. Trodde at det var de som var best på sms. Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Takk for alle svar foreløpig. Fått mye interessant tips her. Jeg tror jeg heller litt mot 6610, selv om den er en dyr tlf som ikke gir altfor mye for pengene. I forhold til konkurrentene jo, men i forhold til hva en bør få for drøye 2000 kr kanskje ikke. Tør ikke ta sjansen på noe Ericsson mer etter å ha opplevd T65. Til kranglebøttene; jeg forstår godt at en blir provosert av hverandres spissfindige argumenter men det ødelegger kanskje temaet litt med slik ballkasting. Har sett veldig mye av det på forumet her. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det beklager jeg. Men blir ofte irritert, og er mye av det samme som krangles om hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå