James Bond Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei folkæns.. Jeg trenger litt hjelp. Jeg skal bruke 6500 kroner på en mobil eller mindre, og har IKKE peil på hvilken mobil som er best for øyeblikket.. Har kikket på Samsung Omnia HD btw, og den så fristende ut. Any suggestions? Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvis du går inn på: https://prisguiden.no/mobiltelefon.html og trykker på: Vis flere valg, kan du legge inn hva du ønsker av din mobil og få ut et brukandes svar. Blir ikke så mye å velge i hvis du for eksempel vil ha lav stråling, SAR. Noe som kanskje er et lurt valg i det lange løp. Lykke til. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nokia N97, N86, Samsung Omnia HD, SonyEricsson Satio, HTC Hero, Touch Pro2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ta en titt på htc hero. kjempetelefon Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) 6500 på en mobil? Sweet lord.. Jeg er litt forelsket i iPhone jeg, så den bør jo vurderes. Plis, hold dere for gode til kommentarer som "alt fra apple suger".. osv.. Endret 4. september 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har kjøpt omnia hd.. Kjempefornøyd.. Hade. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Om du vil ha en så responsiv og brukervennlig telefon som mulig er det ingen andre alternativer enn Iphone. Lenke til kommentar
program Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Om du vil ha en så responsiv og brukervennlig telefon som mulig er det ingen andre alternativer enn Iphone. Javel? Jet og Omnia HD virker bra synes jeg. Så får vi se hva det blir til etter oppdatering til HTC Hero. Jeg synes du burde tenke deg om både en og to ganger før du skriver slike kommentarer. Eller så er iPhone helt sikkert en god telefon for de som liker den. Men personlig liker jeg den ikke. Men det er mye annet fra Apple som er flott. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Om du vil ha en så responsiv og brukervennlig telefon som mulig er det ingen andre alternativer enn Iphone. Javel? Jet og Omnia HD virker bra synes jeg. Så får vi se hva det blir til etter oppdatering til HTC Hero. Jeg synes du burde tenke deg om både en og to ganger før du skriver slike kommentarer. Eller så er iPhone helt sikkert en god telefon for de som liker den. Men personlig liker jeg den ikke. Men det er mye annet fra Apple som er flott. Helt enig med deg der,liker ikkje Iphone,har hatt den og vil ikkje ha noe at gjøre med den igjen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 6500 på en telefon Jeg bruker aldri mer enn 1500 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Om du vil ha en så responsiv og brukervennlig telefon som mulig er det ingen andre alternativer enn Iphone. Javel? Jet og Omnia HD virker bra synes jeg. Så får vi se hva det blir til etter oppdatering til HTC Hero. Jeg synes du burde tenke deg om både en og to ganger før du skriver slike kommentarer. Eller så er iPhone helt sikkert en god telefon for de som liker den. Men personlig liker jeg den ikke. Men det er mye annet fra Apple som er flott. Har sett video av HTC Hero med oppdateringen. Den er kvikkere men ting henger fortsatt litt. Jet tror jeg aldri blir noen stor hit siden de ikke vil få særlig mange utviklere for å lage programmer og Omnia HD ville jeg holdt meg unna på grunn at de fortsatt niholder på eldgamle Symbian. Forøvrig om Omnia HD (fra amobil sin test): Til gjengjeld er Apple kongene på brukervennlige menyer, og ligger fremdeles et par skritt foran Samsung. Trenger jeg uansett å si noe mer enn "65000 applikasjoner"? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt en Iphone 3GS, eller en Android-basert mobil. Lenke til kommentar
program Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Trenger jeg uansett å si noe mer enn "65000 applikasjoner"? Det er også mange programmer i Android market. Det er helt åpent for utviklere. Det hjelper ikke med 65000 programmer. Du skal uansett ikke ha så mange. I tillegg koster de fleste til iPhone penger, mens de fleste for Hero er gratis. At det henger litt igjen i blant har ikke noe å si for oss mennesker. Du rekker ikke engang å tenke på hva du skal trykke på før det kommer seg. Men selvfølgelig, hvis millisekundene teller så veldig mye, så burde han velge iPhone. Men det har ikke mye å si for oss dødelige. Jeg synes uansett det er tåpelig å si at iPhone er det eneste alternativet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hele diskusjonen deres forutsetter uansett at markedets beste skjerm og markedets desidert beste videokamera ikke er punkter som henger høyt for kjøper. Verken iPhone eller Hero henger med der. Lenke til kommentar
program Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det gjør de ikke, men skrev trådstarter det? Han har uansett kjøpt Omnia HD, så jeg tror ikke vi kan påvirke kjøpet lenger nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå