snowbot Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 jeg har satt opp mailen min på outlook, jeg får den til og motta mail, men det er jo ikke så rart, da bruker jeg jo bare senderen fra mailen min, men åssen skal jeg få send mail ut da dem har sperret den mot en egen link eller noe? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvilken nettleverandør er det du har? Er det tele2? Eller har du bare en e-postadresse fra dem? Er smtp-serveren din smtp.tele2.no? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Uansett hvor mailboksen er må du benytte Tele2's SMTP for å sende mail. [Dette gjelder selvsagt ikke for html-mailbokser hvor du logger deg på via nettleseren.] Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 tele2 har sperret den normale ut porten for å hindre spam. prøv å forandre port som blir brukt for sending av mail til 587 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Alt står vel på Tele2 sine sider.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå