overstig Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei har da en ny formatert pc etter min harddisk gikk på donga,å har sotte i ny hd å innstalert xp pro..og har innstalert nettverk driveran fra plata som fulgte med maskinen (hovedkort asus p5ws pro) kommer meg på nett men etter ei stund mottar jeg rundt 1000 million pakke rå må deaktivere lokale tilkoblingen å aktivere igjen for å komme på nett! veldi irriterende,ka kan jeg gjøre? er koblet til speedtouch router og ingen andre maskiner i huset har dette probleme. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ... og har innstalert nettverk driveran fra plata som fulgte med maskinen (hovedkort asus p5ws pro) Ikke at det behøver å ha noe med ditt problem å gjøre, men - har du installert alle hovedkortsdriveren (for chip-settet)? ... kommer meg på nett men etter ei stund mottar jeg rundt 1000 million pakke rå må deaktivere lokale tilkoblingen å aktivere igjen for å komme på nett! Er antall pakker bokstavlig eller er det bare uttrykk for "mange". I emnet sier du "million pakker" og i teksten "1000 million". Har du pakketap? Har du installert antivirusprogram? Har du oppdatert operativsystemet (for å fjerne alle sårbarheter)? Hva slags hardware har du (router, nettverkskort m.m.)? Er det en original Windows XP pro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå