lassejl Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei, jeg har en InFocus ScreenPlay 5000 prosjektor som jeg har klart å miste i bakken. Dette førte til at prosjektoren viser en melding: "One of your fans is not working, the projector will shutdown shortly", før den skrur seg av. Det jeg lurer på er om det er mulig å fikse dette selv, eller om noen vet hvor man kan henvende seg for å få fikset noe slikt. På forhånd takk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Butikken der du kjøpte den. Men skulle tro at å bytte en vifte er en smal sak Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er du heldig, er det bare ledningen til den ene viften som har løsnet. Vil anbefale deg å levere prosjektoren inn til et serviceverksted. Regn med å måtte betale en 5-hundrings for dette. Ikke rot inni prosjektoren selv. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Noen tips om en slik forretning? Har ikke kjøpt den selv, fått den av far og vil helst ikke spørre han hvor den er kjøpt, litt flaut å ødelegge prosjektoren rett etter jeg fikk den :/ Endret 4. september 2009 av lassejl Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvis du forteller i hvilket område du bor. Vi har noen ganske flinke servicefolk her i Stjørdal, men dumt om du bor i Stavanger. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Hehe, glemte det. Bor i Oslo. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det første som slår meg, er at du ringer InfoCare og får en omtrentlig sum på hva det vil koste. http://www.infocare.no/fullstory.aspx?m=7&amid=63 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå