melvh Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvordan er det med ting man har kjøpt? Jeg har kjøpt 4 spill over psn store med min bruker konto. Om jeg selger min ps3 nå, og kjøper en ny en og bruker samme bruker på den nye. Vil jeg da kunne laste spillene ned igjen på den nye ps3en? Eller må jeg ta en backup..? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du kan laste de ned igjen på nytt ja, så lenge du bruker den samme kontoen din Ingenting å bekymre seg for Lenke til kommentar
GTAddict Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg prøvde å logge på min brors PS3 og da fikk jeg beskjed om at jeg kun kunne logge meg inn på min egen PS3?? Vil det si at vis PS3 tar kvelden og jeg kjøper ny, så må jeg lage ny profil og gjøre alle trophies etc på nytt? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 lag en ny bruker på maskinen hans, så kan du logge på din bruker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå