dust123456 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei, lurte på om det fins en trådløs gitar til Guitar Hero på pc? Jeg bruker Guitar Hero 3, men kan gå over til Guitar Hero Aerosmith visst det er nødvendig. Og hvor får jeg kjøpt gitaren? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 x360 kontroller er kompitabel med windows, via windows live. om du skal ha trådløs gitar. må du skaffe en trådløs 360 gitar. og i tillegg kjøpe en trådløs usb motager til pc. https://prisguiden.no/product.php?p...7&cat_id=39 mener det er en sånn dupeditt. men vet ikke hvor man får tak i det. Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 har hørt om det der, men vil det funke 100% da? ikke noe lagg? og, hva mener du med "gjennom windows live" ?? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 med windows live støttes vanlige kontrollere til 360 rett på pc uten at du trenger å stille inn knapper osv. ferdig konfigurert om du vill.. Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) ok, men kansje jeg venter til Guitar Hero 5 kommer, den gitaren er sikkert litt tøffere. Men kommer det til pc også kansje? EDIT: Hvor får jeg kjøpt standalone GITAR til xbox 360, finner den les paul varianten, men finnes det flere? Hilke er best? og kommer det en gitar til pc i guitar hero 5? takk Endret 11. september 2009 av dust123456 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå