Gå til innhold

Via 4-in one

kimon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min anbefaling er å ikke legge inn via4in1 til XP i det hele tatt, det funker mye bedre uten. jeg har prøvd 4.33 og i counter-strike f.eks. hakker musa noe jævlig, uten er de fine.

Hvis du har vært så uheldig og allerede lagt inn via4in1 vil jeg anbefale å bruke system restore.

Har du derimot planlagt å legge dem inn så sett et restore point i system restore.

system restore rocks!

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-10-18 17:41, TRAM skrev:

slakt skrev: -> har prøvd 4.33 og i counter-strike f.eks. hakker musa noe jævlig, uten er de fine. <-

Har du testa 4.34 final ?:

Har ikke testa 4.34, har noen andre her? Akkurat nå fungerer XP'n ganske bra, og vil ikke ødelegge det nå :smile: system restore fungerer men det sluker tid, så jeg venter til noen har testa Via4in1 til XP som faktisk fungerer :grin:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når jeg legger inn via4in1(siste) så får jeg registry error...dette medfører at det legg seg en fil inn i config.sys og autoexec.bat som heter essolo.com og dermed så forsvinn cd-spiller og cd-brenner....tror det er dette som skjer ivertfall,men er ikke sikker...uansett når jeg går inn og sletter denne filen så kommer cd-utstyret tilbake....merkelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...