jello Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har kikket litt på Samsung H105 med 32gb SSD og som bruker SDHC minnekort. Mitt spørsmål er; Hvor lang tid kan en filme pr Gb på HD oppløsning? 16gb SDHC minnekort er ikke så dyre, men 32gb koster nesten 900kroner og om det er så at man trenger 5 kort på 32gb/10 16gb kort for en liten ferie, så blir det fort dyrt. Bruker normalt sett ikke å ha med laptop på ferie, så jeg trenger noe som kan filme i timesvis. Så noen som vet sånn ca hvor mye tid en kan beregne på et 16Gb SDHC kort? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Etter denne siden å dømme: http://www.samsung.com/us/consumer/photography/camcorders/high-definition/HMX-H105BN/XAA/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec holder 32GB integrert kort til 3 timer HD opptak. Svaret var bare et raskt Google-søk unna. Lenke til kommentar
jello Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Hmm.. det var ikke så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå