t-peak Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Skal bytte kabinett, ( fra chieftech til Thermaltake ) skal samtidig bytte Cpu kjøler og vifte for den jeg har bråker noe inn i hel.... Hvor kan jeg sende maskinen for å få hjelp til dette?? :o Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Gjør det selv. Det er veldig lett. Du kan sende Privat Message til meg hvis du vil at jeg skal forklare deg step by step. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Du kan sende den til et hvilket som helst datakyndig menneske (venner, familie, medelever, kollegaer, etc), du kan gjøre det selv, eller du levere den på en databutikk som Komplett Data eller andre i nærheten av der du bor. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Prøv å gjøre det selv... værste som kan skje er at du ødelegger hele pc'en... :wink: Nei, er du forsiktig og skrur en skrue om gangen, så er det ikke så mye som kan gå galt... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 t-peak: sinnsyk maskin du har Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 t-peak: sinnsyk maskin du har Lenke til kommentar
t-peak Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Ja kanskje jeg skulle prøve å bytte dette selv, takk for svar!!!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Skal bytte kabinett, ( fra chieftech til Thermaltake ) skal samtidigbytte Cpu kjøler og vifte for den jeg har bråker noe inn i hel.... Hvor kan jeg sende maskinen for å få hjelp til dette?? :o Vis du skal bytte til Thermaltake og skal bytte cpukjøler, Hvorfor ikke kjøpe thermaltake kabinett med vannkjøling på www.netconnection.no ? (Nei jeg jobber ikke for netconnection ) Da burde du vel bli fornøyd. (Men du vil bli missfornøyd med det fordømt svære vinduet) Lenke til kommentar
t-peak Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Skal bytte kabinett, ( fra chieftech til Thermaltake ) skal samtidigbytte Cpu kjøler og vifte for den jeg har bråker noe inn i hel.... Hvor kan jeg sende maskinen for å få hjelp til dette?? :o Vis du skal bytte til Thermaltake og skal bytte cpukjøler, Hvorfor ikke kjøpe thermaltake kabinett med vannkjøling på www.netconnection.no ? (Nei jeg jobber ikke for netconnection ) Da burde du vel bli fornøyd. (Men du vil bli missfornøyd med det fordømt svære vinduet) Hvor effektivt er egentlig vannkjøling i forhold til en bra kobberkjøler og vifte??? Og hvor mye støyer vannkjøling??? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg er egentlig ikke tilhenger av vannkjøling, mye søl og lite effektivt synes jeg. En skikkelig god gammeldags vifte kjøler meget bra hvis du kjøper en av kvalitet, problemet er jo selvsagt støyen, men det er fullt mulig å bruke asfalt matter og lignende inni kabinettet og støydempe noe sinnsykt om man gidder å jobbe med det. vannkjøling på sitt mest ekstreme kjøler bedre enn de beste luft viftene, men da snakker vi om 4-5 ganger kostnadene også, men en helt vanlig vannkjøling kjøler ikkeno spesielt bra, men den er jo så og si helt stillegående da. tenker du på bra vannkjøling er ikke prisforskjellen så veldig høy opp til en vapochill heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå