fugletiteren Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 hei! jeg lurer på om det er noen som vet om et programm som er gratis og er nesten lik som photoshop? takker Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) GIMP, for eksempel EDIT: Eller kanskje Paint.NET Endret 3. september 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
Marxisten Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har hørt at Gimp er nesten like bra som PS. Må være tull? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nei, det vil jeg ikke si. Til vanlig redigering fungerer det veldig godt. Er sikkert enkelte funksjoner fra PS du ikke får med deg, men for mannen i gata er det et godt alternativ. Spesielt siden det er gratis. Eneste "ulempen" er at man gjør ting på en annen måte i Gimp, så det det kan være litt tungt å bli vandt til om man har brukt PS mye. Lenke til kommentar
johome Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er Gimp å anbefale til å redigere bilder/screenshots med tekst - piler osv. ? Har hørt at Gimp er litt vanskelig å komme igang med. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gimp er et godt redigeringsprogram, men det henger litt etter utviklingen til Photoshop. Jeg vil kalle dagens utgave (2.6.8) for omtrent på nivå med Photoshop CS/CS2/Elements 8. Her er noen sammenligningstabeller over egenskaper. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er Gimp å anbefale til å redigere bilder/screenshots med tekst - piler osv. ? GIMP vil fungere utmerket til denslags. Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gimpshop, en modifisert Gimpversjon, er et godt alternativ dersom en er vant med grensesnittet til Photoshop. Gjør det lettere å bruke Photoshop-tutorials også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har brukt GIMP i årevis no og aldri sakna noko. Ikkje at eg er den som brukar alle funksjonane, men det er eit veldig bra program. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gimp med Gimpshop for å likne på Photoshop, eller et til Windows som likner veldig, og som er gratis: Artweaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå