Gå til innhold

Acer Aspire 5935g tråden!


Thel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har komplett fått den inn, og min er i følge mine sider "plukket" :D

 

Edit:

 

Min er merket som sendt! Hurra!

 

Artilleristen, hvilken dag har posten fastsatt som forventet ankomstdag hos deg?

 

Min har forventet ankomstdag den 11.

 

 

Denne så veldig bra ut for denne prisklassen. Akkurat det jeg leter etter.

Men, finner ikke noen info om hastigheten på hardisken. Noen som vet? Er det 7200rpm?

 

 

Det er en 5200rpm disk.

 

Men kan man ikke kjøpe en 7200rpm selv og sette den inn i maskinen?

Endret av Lachesis
Lenke til kommentar

Jeg tenker også på å kjøpe denne maskinen, men jeg er litt nervøs. Jeg har før opplevd å kjøpe bærbare maskiner som reklamerer med lang batteritid, men når jeg har fått den har batteritiden vært under en time hvis den brukes til spill, film eller lignende.

 

Så derfor lurer jeg; kan noen som har maskinen, og bruker den til film, uten kabel, si hvor lang batteritid den har i realiteten? Hvor lenge har du hatt den og har batteritiden sunket noe på den tiden?

Lenke til kommentar

dette kommer VELDIG ann på hvordan DU lader den.

lader du den etter at bateriet bare er sunket til 70 - 50% mange ganger så er du dømt med og få en data med 20 min batteritid :)

 

er du flink og ikke setter i ladern før rundt 5-10% og setter den på strømsparende hver gang du bare skal se på en film / skrive litt så har du en data med god batteritid :)

Lenke til kommentar
dette kommer VELDIG ann på hvordan DU lader den.

lader du den etter at bateriet bare er sunket til 70 - 50% mange ganger så er du dømt med og få en data med 20 min batteritid :)

 

er du flink og ikke setter i ladern før rundt 5-10% og setter den på strømsparende hver gang du bare skal se på en film / skrive litt så har du en data med god batteritid :)

 

 

This is true. Veldig sant!

 

Jeg hadde HP-skit før og batteritiden føk til helvete når jeg ladet batteriet når den bare hadde sunket til 70%

 

Astrogat: Ingen her har fått denne maskinen så ingen her kan bedømme dette. Men om en ukes tid kan jeg bedømme denne maskinen så godt det lar seg gjøre.

Endret av Lachesis
Lenke til kommentar
Artilleristen, hvilken dag har posten fastsatt som forventet ankomstdag hos deg?

 

Min har forventet ankomstdag den 11.

 

Min har forventet ankomstdag den 10., så har den forhåpentlig vis på torsdag! Og vil selvfølgelig komme tilbake med litt respons på batteritid osv.

 

Når det gjelder hvordan du best skal behandle et batteri for å bevare kapasiteten best mulig, leste jeg en fantastisk guide for et par måneder siden, skal se om jeg klarer å finne en link.

Lenke til kommentar
Min har forventet ankomstdag den 10., så har den forhåpentlig vis på torsdag! Og vil selvfølgelig komme tilbake med litt respons på batteritid osv.

 

Når det gjelder hvordan du best skal behandle et batteri for å bevare kapasiteten best mulig, leste jeg en fantastisk guide for et par måneder siden, skal se om jeg klarer å finne en link.

 

Heldige jævel:D Min er sendt en dag før og du får din FØR meg... Da får jeg sitte og se på bilder av den. Sitter foreløpig på en pc fra 2002..

Endret av Lachesis
Lenke til kommentar

Battery runtime:

Idle (without WLAN, min brightness) 3h 27min

Surfing with WLAN 2h 10min

DVD 2h 21min

Load (maximum brightness) 1h 9min

 

Ser ingen grunn til at denne versjonen skal vare mye lenger enn den som er testet på notebookcheck.net. Noe svakere CPU og nytt skjermkort senker nok forbruket en tanke, men hvor mye det utgjør i praksis er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Med stipend på overkant av 16 tusen blir denne høyaktuell. Pavilion-laptopen begynner å ruste litt her og der. Prosessoren går som et sykt hel****, skjermkortet (256 GB minne) er dårlig etter dagens standard osv.

 

Noen som kan fortelle meg hvordan prosessoren er? Specs finner jeg fort ut av selv. Tenker mer på støy og slikt, særlig under spill med en del load.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...