krutselno Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg bestilte Windows 7 da jeg kjøpte 5935g den 15. men er det noen som vet om dette er en oppgraderings dvd slik at jeg ved en evt formatering må legge inn Acer recovery dvd før jeg oppgraderer, eller kan legge W7 rett inn? Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva er det alle sutrer over? Jeg lastet ned(og installerte) Intel driverne via Windows update, jeg lastet ned Windows 7 driverne fra acer.com. Jeg kan nå bytte mellom intel og Nvidia, som i Vista Windows 7 Ultimte x64 BTW, etter første oppstart fant ikke maskinen DVD-drevet, men etter en oppstart funket det fjell... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Får man noen bedre pc til denne prisen på markedet for tiden? Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen andre som har bestilt Windows 7 via Acer? Noen som har fått bekreftelse på at den er sendt? Står bare venter på avregning når jeg logger meg på... Vet ikke helt om det er en full versjon eller oppgradering, noen som kan hjelpe meg å svare på det? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vet ikke helt om det er en full versjon eller oppgradering, noen som kan hjelpe meg å svare på det? Det er en oppgradering. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå har jeg lagt inn Windows 7 64 bit, men får ikke "rated" den.. The Windows Experience index for your system could not be computed. Cannot complete the requested assessment. The system does not have the necessary mulit-media support to run the requested assessment. Har lagt inn 187.45 nvidia drivere Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tenker sterkt på å bestille denne dataen nå men kommer over litt forskjellige modeller her. Noen som kan hjelpe meg med å se hva forskjellene på disse 2 er? LX.PG80X.004-S Denne koster da 7990. Mens denne: LX.PG80X.004 Koster 7690. Blir ikke klok på dette.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om jeg ikke tar fullstendig feil er den dyreste med 3 års forsikring. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da har man bestilt maskinen. Så da får man se om den står til forventningene:) Lenke til kommentar
pharao-dn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Tenker kanskje på å kjøpe denne. Litt irriterende at denne ikke ligger inne i prisguiden, noe jeg opplever oftere. Uansett: Er det en større forskjell mellom Multicoms LX.PG902.001 og Mpx' LX.PG80X.004 enn harddisken og 0.1 GHz (mtp 700kr i prisforskjell)? Endret 28. oktober 2009 av pharao-dn Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ser ikke sånn ut, de har den ikke inne på Multicom ser det ut som. Selv bestilte jeg fra Mpx, da erfaringer fra Multicom er ikke helt bra og at når jeg først har bestemt meg for å kjøpe noe så skal jeg ha det med engang, er litt sær der men. Lenke til kommentar
pharao-dn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du er nok ikke den eneste. Selv om man kanskje har spart halvannet år, så er hver dag som en måned når varen er bestilt. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Og der var den i hus, skriver dette på den nuh.. Virker bra foreløpig, ikke noe å utsette på den utenom litt for mye acersoftware men det er tatt hånd om nå Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har denne pcn med Windows 7 64bit, alt fungerer perfekt, bortsett fra overføringen mellom denne og min stasjonære med Windows 7 32 bit. Overføringen er maks 1 mb/sec uansett om jeg bruker homegroup eller "gammlemåten" med workgroup... begge maskinene får maks hasighet på internett, 1,35mb/sec...dvs at de laster ned raskere fra internett enn overfører mellom hverandre, noen som skjønner hvorfor? Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Et spørsmål til dere som har bestilt denne fra mpx. Fikk denne med Vista 32 bit, trodde da at denne kom med 64 bit? Når jeg da bestiller den oppgraderingen til Win 7, vil jeg da ha mulighet til å legge inn Win 7 64 bit? Når jeg gikk inn på oppgraderingsidene var det eneste alternativet Win7 32. Hvordan har dere gjort det der? Lenke til kommentar
Frewt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 lurer på om noen har fått win7 til denne enda? bestillt via acer, tar jo døds lang tid ._. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Fikk mail i går om at de hadde trekt beløpet, og mail i dag om at win7 var sendt, så er vertfall på vei nå Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Lurer på om jeg skal gidde å legge inn W7 32 bit når den kommmer i posten, er redd det kommer til å gå tregere enn W7 64 bit jeg kjører nå.. Lenke til kommentar
thebananaking Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Funker denne bra til sims 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå