sollie Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er en stund siden jeg har lagt ut noen BK bilder, men noen fra i sommer kunne jeg tenkt meg en liten mening om. Først ut er første forsøk på hdr, og her trenger jeg lett tilbakemlding på hva som kan gjøres. Sving sabelen og takk for titten. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da svinger jeg virkelig sabelen og sier at bildet ikke er skarpt, komposisjonen er nokså kjedelig. Finn noe du vil ta bilde av og isoler det, ikke ta bilde av mest mulig, det blir fort rot (generelt). At det er HDR kan faktisk ikke synes, og det er absolutt en bra ting, men så lurer jeg virkelig på om det i det hele tatt var nødvendig med HDR i dette tilfellet? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Himmelen er nice, men står ikke helt i stil med bakken. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Himmelen er fin på bildet ja, men i mine øyne er ikke dette noe HDR motiv. Det syns heller ikke at det er HDR som Ageurk sier. Om du skal ta et HDR bilde, må det være mye som du vil få frem i bilde, masse farger osv. Dette er her ikke noe HDR motiv Edit; Viser til Pete Carr som et godt eksempel på HDR motiver. Du kan også finne noen bra tutorials på siden hans, som kommer godt med Endret 6. september 2009 av Chriissii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå