syncmast3r Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) ****************k Du er en engel vis du registrer deg å begynner å bruke siden også Endret 3. september 2009 av Patience Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Reklamering er ikke lov på forumet... Lenke til kommentar
syncmast3r Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) virus? Nei ??!! det er et forum om data og slikt.. reklamering ulovelig ??:O dette er trosalt offtopic (A)Uanz hadde jeg ikke lakt ut virus på en slik populer side det er ulovelig å utav min info kan jo alle finne ut hvor jeg bor Endret 3. september 2009 av syncmast3r Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du registerte deg i dag, da burde retningslinjene være ganske ferske, eller hva? Begynne forumkarrieren din med et brudd på reglene er vel ikke fullt så kult. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vennligst les våre retningslinjer for reklame på forumet i margen til venstre. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg