GTAddict Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tittelen sier seg selv. Siden PS3 sannsynligivs ikke kommer til å få tilleggsepisodene TLAD og BOGT, har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av XBOX. Siden jeg først kjøper XBOX kan jeg vel også ta GTA4 til ett nytt nivå. Noen som har en god guide (helst norsk) eller lyst til å forklare meg hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er ikke mulig. (Enda..) Lenke til kommentar
GTAddict Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg mener da det er mange som har gjort det? Feks Annihilator skyter raketter, vanlig håndvåpen skyter raketter, drift handling til biler osv.. Ser masse filmer på youtube.. Og de er fra XBOX ikke PC. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hmm.. Du har rett, men det ser ut til at det fortsatt er på programmeringsstatiet. Edit: Eller kanskje ikke, ta en titt her: Endret 3. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå