Barry White Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 jeg har ikke noe bra navn på en gud, men Microsoft kunne blitt en god satan Genialt! Opera er kult data-gude-navn da! Selv om jeg ikke liker browsern. Opera er jo konge da! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Google! du finner alt på google å gud vet alt så det var ikke så domt Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 vi sliter fordi vi vil knytte solidariske bånd mellom IT og religion, noe jeg ser på som svært positivt med alle religiøse problmer vi har i verden i dag (israel,irak,usa+++) så dette må være en fin måte å utveksle meninger og tanker rundt de to temaene som opptar mange mest her på forumet: religion og IT! Satan:Microsoft Commodore:Adam/eva Gud:CM (championship manager & cyber master ) Jesus:Linux (gjør et tappert forsøk men lykke sikke helt...) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Gud:CM dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå