godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei! Hvis det skulle finnes en moderne gud som kunne holde Tor og Odin med selskap, måtte jo denne ha et navn.... Jeg mener, Krigsguden MARS, kjerlighetsguden AFRODITE, Dataguden ............. Mitt forslag til navn på denne må være: TERA Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 haha..Han derre fyren (jon) er komisk. Leste at han nå jobber for digitallageret.com (pirat dvd'r) Nei, sånne folk kan vi ikke be til hver kveld.... Synes at Opera var et fint navn. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 All hail to the great Opera... synst at det klinger jeg :-) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 All hail to the great Opera... synst at det klinger jeg :-) jada Opera er genialt det Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei! Hvis det skulle finnes en moderne gud som kunne holde Tor og Odin med selskap, måtte jo denne ha et navn.... Jeg mener, Krigsguden MARS, kjerlighetsguden AFRODITE, Dataguden ............. Mitt forslag til navn på denne må være: TERA Hvorfor ikke ZNOKEN? :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvorfor ikke ZNOKEN? :smile: Fordi Znoken er en newbie, som det het på originalspråket. Man kan ikke ha en fjorten år gammel n00b-gud. Dataguden må nok være en guru. Som f. eks. Linus T., Bill Gates, Mitnick, e.l. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvorfor ikke ZNOKEN? :smile: Fordi Znoken er en newbie, som det het på originalspråket. Man kan ikke ha en fjorten år gammel n00b-gud. Dataguden må nok være en guru. Som f. eks. Linus T., Bill Gates, Mitnick, e.l. Norges datagud er les mer om han her: http://www.itavisen.no/art/1301189.html Gisle Hannemyr er evangelisten som utrettelig har misjonert for internett og world wide web. Han var svært sentral i oppbyggingen av Oslonett. Ekspert og folkelig, forsker og gründer, teknolog og skribent. Har mange profilerte meninger. Har vært med fra (før) begynnelsen og er fremdeles en autoritet. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Gode svar, men det må da være flere forslag til en norsk datagud? Opera, bra navn det. Holder fast på mitt Tera eller Giga Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hva med Lars leet? omg for et navn ass :o Men mitt "forslag" går til Opera Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jon Bing, i tvil se CV: http://www.jus.uio.no/iri/om_iri/folk/ansa...te/bing/cv.html Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Neo fra matrix? ellers er opera et bra valg.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 eXa det er vell den største måleenheten for lagringsplass s da må det bli det kan ikke være giga eller tera for da er han jo ikke størst Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg har ikke noe bra navn på en gud, men Microsoft kunne blitt en god satan Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det nærmeste vi kommer dataguder i Norge er: Professorene Kristen Nygaard og Ole-Johan Dahl. Dog var/er de av en slik størrelse at de også er internasjonale dataguder. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 jeg har ikke noe bra navn på en gud, men Microsoft kunne blitt en god satan Genialt! Opera er kult data-gude-navn da! Selv om jeg ikke liker browsern. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvorfor ikke ZNOKEN? :smile: Dataguden må nok være en guru. Som f. eks. Linus T., Bill Gates, Mitnick, e.l. bill gates en datagud?? nei, det er det værste jeg har hørt, han måtte i så fall blitt satans(microsoft's) lille hjelper! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvorfor ikke ZNOKEN? :smile: Dataguden må nok være en guru. Som f. eks. Linus T., Bill Gates, Mitnick, e.l. bill gates en datagud?? nei, det er det værste jeg har hørt, han måtte i så fall blitt satans(microsoft's) lille hjelper! sier du som aldri har hatt noe annet OS enn det microsoft har lagd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå