Black Star Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Useriøst spam-innlegg slettet Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 TLF-Service folk er somregel underutdanna folk som egentlig ikke vet annet enn det som står på arket forran dem og det de har lært på kurs på forrhånd.. Det er bra vi ikke er fordomsfulle her :!: Haha! Kjenner flere som har jobbet med tlf salg, og er det jeg har fått inntrykk av når jeg har snakka med telefon selgere også.. Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 TLF-Service folk er somregel underutdanna folk som egentlig ikke vet annet enn det som står på arket forran dem og det de har lært på kurs på forrhånd.. Det er bra vi ikke er fordomsfulle her :!: Fordomsfull? Det han skriver er jo sant? Er det ikke? 1/100 der skjønner litt mer enn det som står på arket... Så lenge det ikke står noe mer på arket enn det som står der, så kan de jo ikke hjelpe deg.. Da ber de deg heller vente, så du får prate med en annen idiot 1 uke seinere som også sier det samme.. Hva ble enden på visa? Har du fått sendt den inn å kjøpt deg ps3? Prøver selvfølgelig å sende den inn, regner med at jeg får den tilbake etter jul en gang.. Er jeg heldig.... Det er ikke så mye de får gjort over telefonen når de har registrert Xboxen din og ansvaret for å hente Xboxen ligger i UPS sine hender? Kanskje det har skjedd en teknisk feil hos UPS, eller kanskje UPS er forsinket. MS kan ikke be deg om annet enn å vente, og hvis de ikke kommer i det hele tatt, så må vel saken tas videre.. TLF-Service folk er somregel underutdanna folk som egentlig ikke vet annet enn det som står på arket forran dem og det de har lært på kurs på forrhånd.. Hvis du leser litt, så ser du kanskje at det faktisk var en feil hos MS.. Og det klarer ingen av de å sjekke før jeg har ringt 4 ganger? Det er alt for dårlig spør du meg.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, du sa at du hadde fått beskjed om at de hadde gjort noe feil.. Fikk du vite hva? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nei, det er ikke en almenn sannhet nei.. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det tok vel litt over en uke før min ble hentet, og som om ikke det var nok, tror jeg UPS Har klart og rota vekk/sendt feil den jævla pakken, så nå røyk sikkert mine sjangser til å spille ODST På launch. Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ja, du sa at du hadde fått beskjed om at de hadde gjort noe feil.. Fikk du vite hva? Sannsynligvis ikke sendt noe til UPS i det hele tatt.. Det tok vel litt over en uke før min ble hentet, og som om ikke det var nok, tror jeg UPS Har klart og rota vekk/sendt feil den jævla pakken, så nå røyk sikkert mine sjangser til å spille ODST På launch. Hadde regna med det selv, men når det tar 3 uker å finne ut at de har gjort noe feil.. Så blei den sjansen ekstremt liten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå