Johnsen92 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ringte på torsdag for 2 uker siden, altså 20.08.09.. Og de har enda ikke klart å hente xboxen min, heller ikke fått noen eske.. Ringte for andre gang forrige fredag, for de sa jeg skulle ringe hvis ikke UPS hadde vært her innen 1 uke.. Eneste de sa var at jeg måtte vente enda en uke? Så i morgen har det gått en uke til etter andre samtalen, regner med at den ikke blir hentet da heller.. Noen som har opplevd lignende problemer? Sist jeg hadde problemer kom de vel 2-3 dager etter jeg ringe, så ser ingen god grunn til at den ikke er hentet ennå.. Hadde håpet på å ha den innen 21.09 fordi Halo 3: ODST kommer da, men regner med at dette ikke vil skje.. Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 vel, virker som du var ekstremt uheldig her altså... jeg fikk fyr på døren 2 dager etter jeg ringte når jeg fikk rroden min.. fikk den igjen en uke seinere Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hos meg kom de 2-3 dager etter at jeg ringte MS. Kanskje du skal prøve å ringe UPS istede. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg fikk en hyggelig dame på døra etter 5 dager! Hadde problemer med å få åpnet CD-rommet på xboxen min, de greide ikke å reparere det, så jeg fikk en helt ny xbox etter 3 ukers vente tid. Bra service imo. Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg fikk en hyggelig dame på døra etter 5 dager! Hadde problemer med å få åpnet CD-rommet på xboxen min, de greide ikke å reparere det, så jeg fikk en helt ny xbox etter 3 ukers vente tid. Bra service imo. Dårlig service, dårlig support.. Egentlig ikke noe bra med MS spør du meg.. Venta i 2 uker nå, tok kontakt for 3. gang, og hvis ikke UPS kom i helga skulle jeg ringe til mandag, så skulle vi kanselere den reparasjonen og føre opp en ny... Men ikke rart med alle de utlendingene som ikke kan norsk som jobber der.. Regner med at det aldri har blitt sendt noe til UPS om den reparasjonen egentlig.. Så kommer de bare med dumme unnskyldninger som at "Esken er forsinket".. Er det så vanskelig å sende en pappeske liksom? Edit: Xbox 360 er egentlig en ganske dårlig spillmaskin i seg selv.. Så regner med at de får inn 90% av de som er solgt også.. Sist gang fikk jeg RRoD, nå klarer ikke xboxen å lese av spilla.. Kan ta ut og inn dvd-rommet opp til 20 ganger før den registrer et spill.. PS: Gjelder spille uten 1 ripe også! Endret 4. september 2009 av Johnsen92 Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 får bare rrod på de første 360ene, de nye skal være like sikker som andre konsoller, og som sagt.. høres ut som du hadde uber uflaks... dersom alle andre her fikk i det minste "god" service Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ringte på torsdag for 2 uker siden, altså 20.08.09.. Og de har enda ikke klart å hente xboxen min, heller ikke fått noen eske.. Ringte for andre gang forrige fredag, for de sa jeg skulle ringe hvis ikke UPS hadde vært her innen 1 uke..Eneste de sa var at jeg måtte vente enda en uke? Så i morgen har det gått en uke til etter andre samtalen, regner med at den ikke blir hentet da heller.. Noen som har opplevd lignende problemer? Sist jeg hadde problemer kom de vel 2-3 dager etter jeg ringe, så ser ingen god grunn til at den ikke er hentet ennå.. Hadde håpet på å ha den innen 21.09 fordi Halo 3: ODST kommer da, men regner med at dette ikke vil skje.. Jeg bestilte service, gikk noen dager uten at jeg hørte noe fra UPS ang. pakken, ringte de, fikk besked og ringe MS, fikk besked om å ringe UPS igjen, mye fram og tilbake, ble drita lei, skrev ned trackingnr på en lapp og leverte på UPS sitt kontor her, da ble den sendt med en gang Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 får bare rrod på de første 360ene, de nye skal være like sikker som andre konsoller, og som sagt.. høres ut som du hadde uber uflaks... dersom alle andre her fikk i det minste "god" service Ja, men er mer feil enn RRoD med xboxene da... Første fikk RRoD, denne fikk problemer med dvd-rommet.. Og er sikkert mye mer som kan gå feil med de.. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Personlig opplevde jeg litt krøll fra ups. Men må si som flere her sier at du er nok veldig uheldig. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Men ikke rart med alle de utlendingene som ikke kan norsk som jobber der.. Støtter den, jeg skjønte nesten ikke hva de sa. Også klarte de å notere feil telefonnummer så UPS hadde problemer med å få tak i meg. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det er jo ikke dårlig service av MS hvis UPS ikke klarer å komme på døra di? Det er jo UPS som leverer logistikken til MS. Det er jo automatikk i systemene, altså når du registerer en reperasjon, sendes det en melding til UPS om at de skal komme til deg. Dessuten så er jo du en av untaket, og feil skjer jo. Jeg vil derimot hevde det er GOD service av MS i og med du slipper å dra til butikken hvor du kjøpe den, men får UPS på døra istedet. Dessuten hvis det tar ca 2 uker som de fleste sier er det mye mindre tid enn feks en mobil telefon eller en pc som må på rep. Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Det er jo ikke dårlig service av MS hvis UPS ikke klarer å komme på døra di? Det er jo UPS som leverer logistikken til MS. Det er jo automatikk i systemene, altså når du registerer en reperasjon, sendes det en melding til UPS om at de skal komme til deg. Dessuten så er jo du en av untaket, og feil skjer jo. Jeg vil derimot hevde det er GOD service av MS i og med du slipper å dra til butikken hvor du kjøpe den, men får UPS på døra istedet. Dessuten hvis det tar ca 2 uker som de fleste sier er det mye mindre tid enn feks en mobil telefon eller en pc som må på rep. Er lettere å dra til butikken, fordi om det garantert tar tid før den blir sendt ut.. Ringe for 4. gang til MS nå, og det var gjort en FEIL av de.. Noe de IKKE klarte å oppdage de 3 andre gangene jeg ringte.. Og jeg kan lett si hvorfor.. De har alt for mange utlendinger som ikke forstår hvordan de skal gjøre det.. De skjønner så vidt norsk/svensk også!! Problemet er mangel på opplæring.. Hadde heller sittet å vente i 10 min på å få en som faktisk kunne HJELPE meg enn å vente i 3 uker på at INGENTING skal skje.. Er drit lei av servicen deres, de skulle heller hatt mindre folk med bedre opplæring.. Hvem som helst kan jo få jobb der, trenger vel ikke utdanning en gang? Kanskje jeg skal skaffe meg jobb der selv, for kan vel ikke være så vanskelig? Er jo ikke noe problem om du gjør feil, for de 10 neste som tar telefonen der ber deg jo vente 1 uke allikevel? Nei, blir nok ikke noe mer spillkonsoll fra MS hvis jeg skal ha noe annet seinere.. Satser heller på PS da, for de skal jo ikke ha penger for at du spiller online heller.. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 ps3 slim får nok rimelig mange 360 eiere til å skifte konsoll nå, det er helt tydelig. men at sony sin upport er noe bedre tror jeg ikke. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Du var uheldig denne gang kompis.. Jeg registrerte meg på Xbox.com/support, men det var noe problemer med at systemet ikke fant adressen min, så jeg måtte ringe inn og bekrefte adressen. 5 dager etterpå kom UPS og henta Xboxen (ringte på fredag, de kom på onsdag), nå, 6 dager etter det har jeg fått beskjed om at pakken er kommet frem til service, og blir sendt tilbake så fort service er ferdig. Så alt går som normalt her EDIT: Leif Endret 8. september 2009 av iBrick Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) men at sony sin upport er noe bedre tror jeg ikke. Kan godt hende den ikke er det, men MS i seg selv er dårlig.. Derfor det er siste spillkonsollen jeg kjøper av de.. Og egentlig så kjøper du ikke xboxen, hvertfall ikke ifølge de.. Du kjøper en lisense på xbox 360? Derfor de sender deg en dårligere xbox enn den du sender inn selv.. Endret 9. september 2009 av Super8 Fjernet sitat fra slettet innlegg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 MS er vel ikke dårlig bare fordi du har fått dårlig service? Mange andre som har skrevet her at UPS kom etter 2 dager på døra. Og det er jo bra service. Synes MS gjør en god jobb, men noen er veldig uheldige. Lenke til kommentar
Johnsen92 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 MS er vel ikke dårlig bare fordi du har fått dårlig service? Mange andre som har skrevet her at UPS kom etter 2 dager på døra. Og det er jo bra service. Synes MS gjør en god jobb, men noen er veldig uheldige. Er vel mer supporten jeg kaller dårlig? Når det eneste de kan si er "Vent til neste "X"dag", og når du har gjort det.. Så skal du vente enda en uke? Heldigvis så fikk jeg prate med en som sjekka det, istede for å bare be meg vente.. Og de hadde gjort noe feil.. Hvis du ikke kaller supporten deres dårlig da, så vet ikke jeg.. Mangel på opplæring heter det! Og ja, sist gang så hadde jeg ingen problemer selv.. Men det at de faktisk ikke kan sjekke ting, pga mangel på opplæring.. Det som er problemet, eller? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er ikke så mye de får gjort over telefonen når de har registrert Xboxen din og ansvaret for å hente Xboxen ligger i UPS sine hender? Kanskje det har skjedd en teknisk feil hos UPS, eller kanskje UPS er forsinket. MS kan ikke be deg om annet enn å vente, og hvis de ikke kommer i det hele tatt, så må vel saken tas videre.. TLF-Service folk er somregel underutdanna folk som egentlig ikke vet annet enn det som står på arket forran dem og det de har lært på kurs på forrhånd.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 TLF-Service folk er somregel underutdanna folk som egentlig ikke vet annet enn det som står på arket forran dem og det de har lært på kurs på forrhånd.. Det er bra vi ikke er fordomsfulle her :!: Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva ble enden på visa? Har du fått sendt den inn å kjøpt deg ps3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå