Gå til innhold

Lost & Damned / Ballad of Gay Tony til PS3

GTAddict

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ikke godt å si. Forhåpentligvis tar Rockstar til fornuft, men noe sier meg at det ikke vil skje. Jeg kommer iallefall ikke til å kjøpe Xbox360 for å spille de to ekstra pakkene. Regner vel med at det var derfor ms kjøpte ekslusiv rettigheten til episodene, slik at folk kjøper xbox360 for å spille det.

Forhåpentligvis, visst ingen gjør det vil Rockstar tape på at spillene ikke blir kjøpt til xbox360(i like stor grad som de regner med om folk kjøper xbox360), og dermed gi det ut til ps3 i tillegg for å få større salgstall.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nei skjer ikke, men kommer en utgivelse med lost and damned og gay tony som et spill.

Men kan jo hende ps3 får det :)

hvorfor skal det være noe annerledes med disc utgivelsen? det kommer ikke til ps3, enkelt og greit. ms betaler ikke for utviklingen av disse episodene for å gi de bort til sony etterpå.

med mindre sony betaler ms for episodene. og det vel de nok aldri gjøre.

lost and damned solgte uansett godt, over 1 million på Live. nå som begge episodene kommer i butikkene også så vil det nok selge mer enn bra nok. rundt 3 millioner vil ikke overraske meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Nei skjer ikke, men kommer en utgivelse med lost and damned og gay tony som et spill.

Men kan jo hende ps3 får det :)

hvorfor skal det være noe annerledes med disc utgivelsen? det kommer ikke til ps3, enkelt og greit. ms betaler ikke for utviklingen av disse episodene for å gi de bort til sony etterpå.

med mindre sony betaler ms for episodene. og det vel de nok aldri gjøre.

lost and damned solgte uansett godt, over 1 million på Live. nå som begge episodene kommer i butikkene også så vil det nok selge mer enn bra nok. rundt 3 millioner vil ikke overraske meg.

Hvorfor er du skråsikker på at avtalen ikke er tidsbetinget? Har du en grunn til å tro det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hmm, men vi vet jo ikke hvor mye verdien er for en avtale hvor tid ikke avgjør om en har ekslusivitet. Men såklart, det kan jo være at de 50 millionene er for en evig ekslusiv rettighet.

Synes iallefall det er trist, hadde gledet meg mye til både Lost and Damned og Gay Ballad of Tony.

(beklager eventuell dårlig formulering).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...