Gå til innhold

En skrue løs...

Anbefalte innlegg

Har et pinlig "problem", jeg sitter her å skal bygge min nye vidunder-kasse men de skruene jeg skal feste HD og Floppy med, er de med i hovedkort-delene? Har lest manualen til HK, men finner ikke svar. :shrug:

:oops: Teit spørsmål men hadde vert greit å svar....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et pinlig "problem", jeg sitter her å skal bygge min nye vidunder-kasse men de skruene jeg skal feste HD og Floppy med, er de med i hovedkort-delene? Har lest manualen til HK, men finner ikke svar. :shrug:

:oops: Teit spørsmål men hadde vert greit å svar....

Nei, de er med toweret

Lenke til kommentar
Hmm, jeg fant noen skruer og litt stash. Da går det greitt uansett kan jeg ta noen skruer fra gammel-maskina...

Du kan ta skruer fra den gamle mikrobølgeovnen din hvis du vil :) Fungerer utmerket det!

Men.. det skal følge med ca 5487 skruer med toweret da... Let litt etter de :)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg fant noen skruer og litt stash. Da går det greitt uansett kan jeg ta noen skruer fra gammel-maskina...

Du kan ta skruer fra den gamle mikrobølgeovnen din hvis du vil :) Fungerer utmerket det!

hva mener du nå? 5487 skruer? Har du en skrue løs?

Lenke til kommentar

hva mener du nå? 5487 skruer? Har du en skrue løs? :D

Lenke til kommentar

Jeg har 5487 skruer løs!

Lenke til kommentar

Jeg har 5487 skruer løs!

:D:yes:

Lenke til kommentar

Teip fungerer helt fint. :D

Sørg bare for at teipen tåler litt varme... (mine harddisker havnet nærmere og nærmere gulvet i kabinettet).

Pass også på da det kan bli litt varmt for hden (kommer ann på åssen man teiper, uten at man skal gå nærmere inn på måten jeg gjorde det på :roll: )

Lenke til kommentar

taipet en wd 2020 (20 gig) med dobbeltsidig tape opp mot kabinnettet, resulttet var da jeg tok av shiten, en mengde kliss, mye ufjernelige rester og varm hd. Kjøleribben på hd skal avlede varme, ikke henges op med masse vis av isolasjon som blir varm, tenk på følgende....

ps: 20 gigern døde på min bursdag (buhu) 13 mai... starter opp hver 5 restart (av med power på psu)... men men..jeg sørger ike...har 160 gig til rådighet! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...