godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har et pinlig "problem", jeg sitter her å skal bygge min nye vidunder-kasse men de skruene jeg skal feste HD og Floppy med, er de med i hovedkort-delene? Har lest manualen til HK, men finner ikke svar. :oops: Teit spørsmål men hadde vert greit å svar.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Har et pinlig "problem", jeg sitter her å skal bygge min nye vidunder-kasse men de skruene jeg skal feste HD og Floppy med, er de med i hovedkort-delene? Har lest manualen til HK, men finner ikke svar. :oops: Teit spørsmål men hadde vert greit å svar.... Nei, de er med toweret Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 hvis de er med toweret må jeg lete mer.... Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Hmm, jeg fant noen skruer og litt stash. Da går det greitt uansett kan jeg ta noen skruer fra gammel-maskina... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hmm, jeg fant noen skruer og litt stash. Da går det greitt uansett kan jeg ta noen skruer fra gammel-maskina... Du kan ta skruer fra den gamle mikrobølgeovnen din hvis du vil Fungerer utmerket det! Men.. det skal følge med ca 5487 skruer med toweret da... Let litt etter de Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Hmm, jeg fant noen skruer og litt stash. Da går det greitt uansett kan jeg ta noen skruer fra gammel-maskina... Du kan ta skruer fra den gamle mikrobølgeovnen din hvis du vil Fungerer utmerket det! Men.. det skal følge med ca 5487 skruer med toweret da... Let litt etter de hva mener du nå? 5487 skruer? Har du en skrue løs? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Hmm, jeg fant noen skruer og litt stash. Da går det greitt uansett kan jeg ta noen skruer fra gammel-maskina... Du kan ta skruer fra den gamle mikrobølgeovnen din hvis du vil Fungerer utmerket det! Men.. det skal følge med ca 5487 skruer med toweret da... Let litt etter de hva mener du nå? 5487 skruer? Har du en skrue løs? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hmm, jeg fant noen skruer og litt stash. Da går det greitt uansett kan jeg ta noen skruer fra gammel-maskina... Du kan ta skruer fra den gamle mikrobølgeovnen din hvis du vil Fungerer utmerket det! Men.. det skal følge med ca 5487 skruer med toweret da... Let litt etter de hva mener du nå? 5487 skruer? Har du en skrue løs? Jeg har 5487 skruer løs! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Du kan kjøpe en pakke med 5487 skruer på biltema, type "Skruesett for PC-er", art nr. 23-281. Pris: 29,90 kr. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hmm, jeg fant noen skruer og litt stash. Da går det greitt uansett kan jeg ta noen skruer fra gammel-maskina... Du kan ta skruer fra den gamle mikrobølgeovnen din hvis du vil Fungerer utmerket det! Men.. det skal følge med ca 5487 skruer med toweret da... Let litt etter de hva mener du nå? 5487 skruer? Har du en skrue løs? Jeg har 5487 skruer løs! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 .... eller du kan spasere inn i en datasjappe og spørre om de selger sånne skruer. Det gjør de garantert IKKE, men hvis de bygger pcer er sjansen god for at de GIR deg et par stykker. Ihvertfall hvis du kjøper noe annet der. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Men.. trenger man egentlig skruer? Det må jo vært like greit med borrelås eller TAPE ! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Men.. trenger man egentlig skruer? Det må jo vært like greit med borrelås eller TAPE ! ' joda, men det er ganske populært å bruke skruer og Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Tape? det hadde vært noe, "skal bare teipe fast Harddisken først" Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Tape? det hadde vært noe, "skal bare teipe fast Harddisken først" Teip er sikkert genialt det, mine harddisker henger forresten i hyssing Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Teip fungerer helt fint. Sørg bare for at teipen tåler litt varme... (mine harddisker havnet nærmere og nærmere gulvet i kabinettet). Pass også på da det kan bli litt varmt for hden (kommer ann på åssen man teiper, uten at man skal gå nærmere inn på måten jeg gjorde det på ) Lenke til kommentar
anbar Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 taipet en wd 2020 (20 gig) med dobbeltsidig tape opp mot kabinnettet, resulttet var da jeg tok av shiten, en mengde kliss, mye ufjernelige rester og varm hd. Kjøleribben på hd skal avlede varme, ikke henges op med masse vis av isolasjon som blir varm, tenk på følgende.... ps: 20 gigern døde på min bursdag (buhu) 13 mai... starter opp hver 5 restart (av med power på psu)... men men..jeg sørger ike...har 160 gig til rådighet! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hva er det cartman sier? "Screw you guys, i'm going home!" ... (Ja, totalt meningsløs post...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå