ulriktr Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei, jeg har en Acer Ap. 4530, og har akkurat formatert den og instalert visa business 64bit. Det som er mitt problem er det som emnetittelen omhandler. Jeg har lastet ned alle drivere, men det er en driver, Lan Broadcom, som jeg ikke klarer å installere. Når jeg er inne på fila så er mange ting å trykke på, men finner altså ingen setup fil. plz...er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette. Er det lan broadcom drivern sin skyld, eller er det noe annet? TAKKER VELDIG MYE FOR SVAR PÅ FORHÅND PS: her er sida jeg lastet ned driverne fra http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gå inn på kontrollpanel, klassisk visning, system, enhetsbehandling, nettverkskort. Velg LAN og oppdater driver. Da skal du peke på mappen med broadcomfilene. Lenke til kommentar
ulriktr Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Gå inn på kontrollpanel, klassisk visning, system, enhetsbehandling, nettverkskort.Velg LAN og oppdater driver. Da skal du peke på mappen med broadcomfilene. Prøvde det akkurat, men fikk bare denne beskjeden ''Windows has determined the driver software for your device is up to date'' Har Atheros Wireless Network Adapter Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har du lagt inn chipsetdriver for hovedkortet? Lenke til kommentar
ulriktr Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Har du lagt inn chipsetdriver for hovedkortet? er ikke sikker, men i så fall hva heter den eller hvor kan jeg finne den? Har installert alle driverene som er på denne sida, etter at du har trykkt på notebook, aspire og så funnet fram til 4530. der er noen drivere, men finst det flere tror du? http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799 Endret 5. september 2009 av ulriktr Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Alt du behøver ligger der inklusive chipset og LAN. Så fremt du velger 64bits drivere for Vista så skulle det være greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå