LaughingBuddha Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 http://www.umaatantra.com/tantra_articles/...r_exercise.html I det siste har jeg gjort denne øvelsen her en del. Den er sinnsykt bra på å styrke ens seksuelle energi, ereksjonene blir knallharde, man blir veldig vital generelt, orgasmene blir sterkere og mere i hele kroppen enn bare underlivet og den skal vistnok også ha en rekke andre helsegevinster slik som økt fruktbarhet. Den finnes også i en variant for kvinner: http://www.umaatantra.com/female_deer_exercise.html Øvelsen tar 10 minutter og er en ren nytelse å gjøre (på en ganske seksuell måte). Ville bare dele den med andre siden jeg får så mye ut av den selv. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17år Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Å putte en finger oppi rompa har jeg aldri syntes er no godt. Med en gang den kommer forbi fiseringern merker jeg en utrolig ubehagelig trang for å drite. får frysninger i hele kroppen, kan minne om når man har skikkelig diare.. Sikkert heldig de som klarer dette.. men det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 "Trangen" til å gå på do kommer fordi du presser på en del nerver der nede. For min del har det gått seg til etterhvert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Å putte en finger oppi rompa har jeg aldri syntes er no godt. Med en gang den kommer forbi fiseringern merker jeg en utrolig ubehagelig trang for å drite. får frysninger i hele kroppen, kan minne om når man har skikkelig diare.. Sikkert heldig de som klarer dette.. men det gjør ikke jeg. Står ingenting om å gjere det der... Endret 13. september 2009 av Zeph Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Å putte en finger oppi rompa har jeg aldri syntes er no godt. Med en gang den kommer forbi fiseringern merker jeg en utrolig ubehagelig trang for å drite. får frysninger i hele kroppen, kan minne om når man har skikkelig diare.. Sikkert heldig de som klarer dette.. men det gjør ikke jeg. Men, man gjør jo ikke det med den teknikken der så hva har dette med tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg