Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Øvelse for potens, prostata, orgasme etc.

Anbefalte innlegg

http://www.umaatantra.com/tantra_articles/...r_exercise.html

I det siste har jeg gjort denne øvelsen her en del. Den er sinnsykt bra på å styrke ens seksuelle energi, ereksjonene blir knallharde, man blir veldig vital generelt, orgasmene blir sterkere og mere i hele kroppen enn bare underlivet og den skal vistnok også ha en rekke andre helsegevinster slik som økt fruktbarhet. Den finnes også i en variant for kvinner:

http://www.umaatantra.com/female_deer_exercise.html

Øvelsen tar 10 minutter og er en ren nytelse å gjøre (på en ganske seksuell måte).

Ville bare dele den med andre siden jeg får så mye ut av den selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt 17år

Å putte en finger oppi rompa har jeg aldri syntes er no godt. Med en gang den kommer forbi fiseringern merker jeg en utrolig ubehagelig trang for å drite. får frysninger i hele kroppen, kan minne om når man har skikkelig diare..

Sikkert heldig de som klarer dette.. men det gjør ikke jeg.

Lenke til kommentar
Å putte en finger oppi rompa har jeg aldri syntes er no godt. Med en gang den kommer forbi fiseringern merker jeg en utrolig ubehagelig trang for å drite. får frysninger i hele kroppen, kan minne om når man har skikkelig diare..

Står ingenting om å gjere det der...

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Men, man gjør jo ikke det med den teknikken der så hva har dette med tråden å gjøre?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...