LaughingBuddha Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 http://www.umaatantra.com/tantra_articles/...r_exercise.html I det siste har jeg gjort denne øvelsen her en del. Den er sinnsykt bra på å styrke ens seksuelle energi, ereksjonene blir knallharde, man blir veldig vital generelt, orgasmene blir sterkere og mere i hele kroppen enn bare underlivet og den skal vistnok også ha en rekke andre helsegevinster slik som økt fruktbarhet. Den finnes også i en variant for kvinner: http://www.umaatantra.com/female_deer_exercise.html Øvelsen tar 10 minutter og er en ren nytelse å gjøre (på en ganske seksuell måte). Ville bare dele den med andre siden jeg får så mye ut av den selv. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Siden du er inne på det østlige. Mange yogier praktiserer orgasme uten ejakulering, siden de mener at ejakulering tapper dem for vitalenergi. Jeg skal love deg at hvis du først får en 1 minutts lang orgasme uten ejakulering så ser du deg ikke tilbake til vanlig metode lengre Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Haha hørtes jo kjekt ut. Endret 18. september 2009 av Utenomjordisk Reke Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Siden du er inne på det østlige. Mange yogier praktiserer orgasme uten ejakulering, siden de mener at ejakulering tapper dem for vitalenergi. Jeg skal love deg at hvis du først får en 1 minutts lang orgasme uten ejakulering så ser du deg ikke tilbake til vanlig metode lengre Det er korrekt på alle måter. Det er imidlertid svært viktig at dette gjøres med en mest mulig avspent teknikk, nærmest av seg selv. Det er også viktig at man ikke går for lenge uten utløsning før man er klar for det. Les denne tråden og spør gjerne rundt på forumet der om råd: Thetaobums.com Se også på reuniting.info om karezza Dette er egentlig en avansert teknikk med store gevinster ut over nytelse, men også ganske stor risiko, i hvert fall om man går mere enn 2 uker uten utløsning samtidig som man har multiorgasmer. Energinivåene blir veldig store og uhåndterlige for mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå