GoranSH Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei, eg har nett laget en litt over 1 time lang film fra en klassetur til Polen. Det er meningen at hele klassen min skal få hver sin kopi så eg må ha et skikkelig brenne-program. Programmet bør helst ikke koste penger! Har prøvd ImgBurn, men DVDene dens vil ikke spille av... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hei,eg har nett laget en litt over 1 time lang film fra en klassetur til Polen. Det er meningen at hele klassen min skal få hver sin kopi så eg må ha et skikkelig brenne-program. Programmet bør helst ikke koste penger! Har prøvd ImgBurn, men DVDene dens vil ikke spille av... IMGburn funker fett, gjør du det riktig skal DVDene kunne spilles av. Men ikke tro at du bare kan legge inn en video fil direkte på DVDen, og tro at hvilken som helst dvdspiller klarer det Endret 3. september 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvis du har vista så følger Windows DVD maker med. Der kan du enkelt brenne DVDer. Problemet er at det tar ekstremt lang tid per DVD. Lenke til kommentar
GoranSH Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Hvis du har vista så følger Windows DVD maker med. Der kan du enkelt brenne DVDer. Problemet er at det tar ekstremt lang tid per DVD. Ja, det er liksom det som er problemet. Lenke til kommentar
GoranSH Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Nå har eg prøvd mange program i ulike filformater og ingen har virket så langt... ImgBurner Nero Cheetah DVD burner Blaze Media Pro Windows DVD maker Er det noe eg gjør galt? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I Nero, bruk DVD-Video når du velger hvilken type DVD du skal brenne. Da skal du kunne spille av DVD-en i hvilken som helst DVD-spiller. Forutsatt at du har laget korrekt DVD-struktur i VIDEO_TS. Lenke til kommentar
GoranSH Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 I Nero, bruk DVD-Video når du velger hvilken type DVD du skal brenne. Da skal du kunne spille av DVD-en i hvilken som helst DVD-spiller. Forutsatt at du har laget korrekt DVD-struktur i VIDEO_TS. Hver gang eg prøver, får eg beskjed om å sette inn CD plater... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå