Latias Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Haha, så det jeg også. :!: Kanskje vi kan forvente noe slikt etter hver sportssending eller værmelding? Frem til X Factor begynner, i hvert fall. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Her kan du se det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Inntill TV2 fjerner denne fra YouTube også, kan den sees her: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hahahaha xD Endret 6. september 2009 av Haraldson Fjernet sitat av forrige innlegg, samt YouTube-filmen. Ikke siter bilder eller filmer, takk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 De skal ha pluss for bra promotering av eget program. Ser ut som om de satser stort på dette. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 De skal ha pluss for bra promotering av eget program. Ser ut som om de satser stort på dette. Jepp, de setter opp store forventninger til programmet! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 SÅ FANTASTISK BRA!!! HAHA! Hva blir det neste?? Nyhetene? Gleder meg til å evt. se Pål T. Jørgensen synge en rolig ballade! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 dette var totalt lol =P Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fy faen å flaut, men den dere jeg har kysset egil fra NRK er hakket verre vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå