ignoreme Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha utrolig bra ! Kudos! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 linken funker ikke? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 What the hell?! har ikke kommet langt i noen konkuranse med det innlegget da Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Spenstig Gøy at noen tør å gjøre sånne ting en gang i blant Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Linken funker helt utmerket for meg Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 fy faen så flaut å se på. beviser at storm ikke har peiling på noen ting. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er så innmari det beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Filmen på youtube er fjernet av TV2, og jeg får sett det hos storm fordi jeg trenger silver-ett eller annet eller en oppdgradering (?). Noen som har en annen link? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gå på vg sine sider. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hehe, fucked up Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Litt av et publicity stunt... Tror nok dette har vært et av dagens emner for mange. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Såg det i går, og har aldri ledd så mye i løpet av en værmelding før! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Huff, dog ikke så ille som jeg trodde på forhånd. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Fikk sett klippet til slutt og slo av etter kort tid. Hun bør nok ikke satse på sangkarriere med det første... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Flaut å høre på, hu burde gjøre "naked news" neste gang. For de som ikke vet hva det er, paste det i youtube. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Eg såg faktisk dette "live". Blei utruleg flau.. Nei heller stram dress og metrologstereotyper på NRK! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 HAHA. TV2 Sporten prøvde seg også på dette (riktignok etter at selve sporten var over). Var ikke like bra som værmeldinga, men fortsatt moro. :!: Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Haha, så det jeg også. :!: Kanskje vi kan forvente noe slikt etter hver sportssending eller værmelding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå