Gå til innhold

Mulig og oppnå 60 MIL i året ?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg lurer på om det er mulig og nå 60 MIL i året ?

Det er 160 tusen KR per dag visst noen lurer.

Det hadde vært digg og ha da. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ja er fornøyd bare jeg klarer og nå 1 mil !

Mitt mål er og bli så rik jeg klarer og leve livet på fritiden. :)

Men som folk sier: De første millionene er nesten alltid tunge og få tak i.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Ja er fornøyd bare jeg klarer og nå 1 mil !

Mitt mål er og bli så rik jeg klarer og leve livet på fritiden. :)

Men som folk sier: De første millionene er nesten alltid tunge og få tak i.

Ja det er mitt mål også, hadde vært sykt digg. 1 million per år er mer enn nok til å leve perfekt. Jeg tror hvis du klarer å skaffe 20 millioner kan du fint klare minst 1 million avkastning i året, altså det samme som 5%..

Men for å komme ditt må du enten finne på noe genialt eller jobbe og investere bra... Det kan jo ta en del år. Hvis man f.eks tjener 400 000 i året og klarer å investere 100 000 av de hvert år og har 10% avkastning per år tar det hele 30 år :/ Hvis du har 20% i året tar det 19 år... Hvis du klarer 30% i året og sparer 200 000 tar det 11 år... Så det gjelder å være en god investor samt å investere mye penger spesielt de første årene :) Men man kan jo sette målet på 10 mill i første omgang da, da går det jo mye raskere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ja det er jo alltid lurt og begynne med et mindre tall for så og jobbe seg oppover.

Jeg har som mål og nå 1 million før jeg er 30 feks det skal jeg prøve på og så kan jeg jo øke tallet etter vært som det kommer mer inn.

Og det blir jo på en måte lettere og tjene penger desto mer du har også.

Men man kan nok ikke jobbe på Rimi for å bli rik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Men visst du tjener 1 mil fast så har man jo penger nok til og invistere her og der og da kan jo pengene vokse og så blir det jo mer og kanskje mindre men da kan man jo få 20% mer en invisterte for 2 uker siden. ;)

Eller man kan være så genial at man oppfinner Windows på nytt. :D

Lenke til kommentar
Å tjene 1 million i året er ikke helt den store lønna. Man har litt mer penger å rutte med enn andre kanskje, men du kan ikke leve uten f.eks. lån uansett.
Hvorfor kan du ikke leve uten lån? 1 million i året er jo ganske greit det da hvis du ikke trenger å jobbe!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Unnskyld meg for og ikke utdype meg.

Ha 1 MIL i banken eller under puta jeg kan invistere med før jeg er 30ÅR. ;)

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Å tjene 1 million i året er ikke helt den store lønna. Man har litt mer penger å rutte med enn andre kanskje, men du kan ikke leve uten f.eks. lån uansett.
Hvorfor kan du ikke leve uten lån? 1 million i året er jo ganske greit det da hvis du ikke trenger å jobbe!

Jeg forsto det som at han turboen over meg ville tjene 1 million i året før han fylte 30. Da tenker jeg 1 million skattbare kroner i lønn.

Tenk på hva en vanlig familie tjener. Det er ikke så langt unna 1 million i året om man tenker litt over det.

Lenke til kommentar

Ja det er jo sant... men er en vanlig familie inntekt så dårlig da hvis du ikke trenger å jobbe? Hvis du i tillegg jobber kanskje 50% fordi du liker jobben din så blir jo det bare ekstra inntekt samt at du vil ha mye fritid :)

Jeg synes man skal være veldig fornøyd hvis man tjener 1 million i året!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg skal ikke ha familie før jeg er 80 i alle fall. :p

Litt OT det der.

1 million i året kan man jo nå lenge før man er 30..

Men og ha 1 million i banken er nok litt vanskeligere og nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...