Gjest Guest_g14_* Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vi er samme alder. Har kjent hverandre i 2 uker nå, og vi var på klassetur for noen dager siden. Den kvelden koste vi, vi holdt hverandre i hender og jeg holdt henne på låret, og det så ut som ho likte det. Men det tok brått slutt, når vi skulle ligge oss, så lå ho med 2 andre gutter rett foran tryne mitt. Jeg ble jo dritt sjalu, og hvem vet hva de gjor i sengen. Når jeg stod opp, hadde jeg tenkt å gi henne en ny sjangs. Så jeg hjalp henne med å vaske opp rommet, og vi fikk god kontakt igjen. Og tilbake turen (vi gikk) så gikk vi sammen og snakket. Det var jo hyggelig, men det som irreterete meg var at han enne vennen som lå med ho var med oss, så jeg og jente snakket og vennen og jenta snakket også. Når jeg tok bussen hjem igjen gidde ho meg en klem, det gidde ho vennen også. Så når jeg kom hjem stakk jeg innpå msnen, og sa ; Meg; "Jeg gir meg, *vennen* er interesert ideg" Ho; "Hvem har sagt at jeg er intererst i han da?" Meg; "Du ligger jo med han, og dere ser ut som dere har god kontakt" Ho; "Han er jo dritt kul da, hvorfor skulle jeg ikke være intereser ideg da?" Ho vet at jeg liker ho, så skal jeg gidde å inventer ho på kino? Med tanke på at ho har sovet med 2 gutter rett foran trynet hennes, og jeg tilba ho seng. Jeg spurte også om jeg kunne være med ho hjem (før jeg tok bussen) og da sa ho at hu måtte rydde rommet, osv. Og det vet jeg at ikke er sant. Jenten virker jo så interesert i de to guttene som ho sov med, han enne går i 10 og han andre går i 8 (jeg går i 9). Takker. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ligger med som i sex? Lenke til kommentar
Gjest Guest_g14_* Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nei, ikke som sex. Men tror nok at det ble mye ta på puppene og sånt. Jeg fikk jo vite dagen etterpå at de hadde tatt på puppene hennes. Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Play it cool : ) Ikke vær masete eller innpåsliten. Må være litt care, lat som du ikke bryr deg, men du bryr deg likevell på en måte. jeg syntes du skal be henne på kino, men ikke med det første. vent 3-5 dager. Så spør du bare rett ut "ey, klar for kino elns?" Seff kan det virke som ho er interrisert i det andre, men ikke bry deg om det... viss ho ikke er interrisert i deg, så er ho ikke interrisert i deg... viss du driver å maser om ting som kan oppfattes som om at du har lyst på henne, blir det bare irriterende for ho, og da bryter ho all kontakt.. : ) Viss jeg var deg, ville jeg egentlig bare ignorert ho en liten stund. Se om ho tar kontakt med deg, OG VISS ho tar kontakt med deg, så må du passe på å play it cool : p Snakker av erfaring her : ) Lenke til kommentar
Gjest Guest_g14_* Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Takker, ho pleier å ta kontakt med meg på msn avogtil. Men avogtil må jeg starte samtalen. Jeg er ganske enig at er inpåsliten, og skal prøve å bryte kontakt noen dager. Men blir jo litt vanskelig fordi jeg er så jævlig forelsket i ho, så i timen blir jo det vanskelig å ikke se på henne. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er jeg slem som kniser litt etter å ha lest det her? Fikk latterlig mye barneskoleflashbacks. Lykke til Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvis hun sier hun ikke er interessert i de andre, hvorfor skal hun da ikke være interessert i deg? du burde ta det rolig og bruke litt tid på det. Prøv å ikke grav opp i at henne rota med de 2 andre og du burde ha det i boks og ville også anbefale noe annet enn kino som date, be henne heller ut på en Café eller lignende, mange damer liker det. Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Neida, du er ikke slem fikk meg au til å tenke litt xD jeg var vell en av de innpåslitne : p fant vell fort ut at det ikke var veien å gå = ) Du finner ut av det til slutt emnestarter =) Lenke til kommentar
Gjest Guest_g14_* Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har liksom ikke lyst å miste ho, tipper at de to vennene liker ho også fordi de spurte etter msn'n og telefon nummeret. Takk takk for alle svar, får vel ignore henne noen par dager, også se hvordan det går. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ja! finn noen bedre. Men annbefaler ikke kino som første date. man sitte rjo å ser en film uten å snakke. hva er vitsen? ta hu med ut på peppes pizza, snakk med hu og slikt:) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå