Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erstatning, en mulighet?

Gjest Guest_William_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_William_*

I 2005/06 fikk jeg ett 50kg/70kg skap over begge storetærne mine. Dette skjedde på skolen. Legene sa det ville bli bedre etter ca. 6måneder. Nå har det altså gått nesten 3-4år å det har enda ikke blitt bedre. Jeg har hatt problemer med å ha vanlig kroppsøving, og medførte til at jeg fikk karakter 1 som slutt karakter i år.

Nå har jeg begynt i jobb og merker at det er svært smertefullt å gå rundt i ett lokale i 8 timer vær dag.

Noen som har peiling på om dette kan være en erstatnings sak? I så fall, hva er rettighetene mine?

Og er det noen som har opplevd lignende?

Hilsen en frustrert William (18)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stryker ikkje i kroppsøving fordi du er invalid, latskap slår meg som ei meir aktuell problemstilling.

Nå kjenner du jo ikke til hele historien heller da : ) Fint at du engasjerer deg, men fint om du spør om eventuelle ting du lurer på, før du uttaler deg. Takk :)

Lenke til kommentar

Hva skjedde så med storetærne? Knust, brudd?

Hvis det var alvorlige skader, så syntes jeg det er rart at du ikke har fått oppfølging.

Jeg knakk stortåa når jeg var 16. Det var et helvete å gå med i lang tid, men eneste som ga bedring var smerte. Altså, det må brukes, og det må gjøre vondt før det blir bedre.

Er det tærne du får vondt i når du går mye nå? eller bena/ryggen/hofta

Lenke til kommentar
Du stryk ikkje i kroppsøving fordi du er invalid, er ikkje værre enn det.
Kommer helt an på =)

Se første quote; Det kommer ikke ann på. Hvis du har en skade eller er (delvis) invalid kan du fortsatt prestere fysisk på andre måter enn den som hemmer deg. Gym går ikke på "hvor god du er", Gym skal i prisippet gå på hvordan du utvikler deg og ditt eget pågangsmot. Er du lat og ikke en gang gidder å prøve så stryker du. Og slik jeg leser denne posten uten at det er lagt detaljer til grunn burde "William" søk om fritak noe som blir gitt dermed hadde han aldri fått stryk i gym.

Beskriv gjerne nærmere hvordan skaden skjedde. Få med alt du kan huske om skaden og hendelsesforløpet.

For Williams del håper jeg at det er blitt godt dokumentert pga 3-4 år siden det skjedde og han har enda ikke gjort noe kan bety at saken blir foreldret av forsikringsselskapet. *krysser fingrene for at den ikke har blitt det*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...