Gå til innhold

Hjemmeside melding i Windows rute

Anbefalte innlegg

Nå har det seg sånn at jeg aner nesten ikke noe om html koding og sånt, holder for tiden på å finne det ut. Men kan noen si meg hvordan jeg får en melding når jeg trykker på en link opp i en Windows rute.

Da mener jeg sånne ruter windows kommer fram med når det er error, advarsel o.l.

Tusen Takk for all hjelp!

Mer eksakt hvordan den skal vises:

En normal side med en link på, siden skal bli liggende normalt bak windows ruten. Det er et html dokument hvor man godkjenner noe, og når man trykker "jeg godkjenner" så skal det komme opp KUN en windows rute som sier f.eks. et passord e.l. Dere skjønner nok hva jeg mener!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt sikker på att jeg skjønner hva du mener...

Kanskje noe sånt noe?

<script language="javascript">

function godkjent()

{

alert('Her kan det stå hva som helst')

}

</script>

<a href="javascript: godkjent()">Jeg godkjenner</a>

Nå vil det komme opp en såkalt alert, var det det du mente??

Eller skal brukeren svare ja/nei i en boks som kommer opp?

Lenke til kommentar

ok.

Hva skal skje hvis brukeren trykker på ok, og hva skal skje hvis den trykker på avbryt?

Skal "spørsmål-meldingen" komme opp når man trykker på en link?

Det er fint hvis du forklarer litt mer.... :smile:

Lenke til kommentar
Never mind! Trenger det ikke uansett!

?????

Når du spør etter noe i et forum, så pleier man jo å trenge det??

Ja, ja.... :lol::lol::lol:

Erd et bare att du ikke gidder å forklare det, eller att du bare postet posten for morro skyld?

Lenke til kommentar
...joda, det jeg tror han reagerte på var måten du sa i fra på...
OG at jeg IKKE gidder å drive på med hjemmeside på denne tiden. Er lei av å mekke på hjemmesider...

:lol:

Hehe, det var nok med på det, ja.

zalo: Siden det verken virker som du vil eller kan forklare, er det ingen vits å fortsette på denne tråden.

Eneste jeg lurer på er om du gav opp fordi du ikke klarte å forklare, eller om du rett og slett er lei av å mekke på siden...?

Lenke til kommentar

Jeg ga opp fordi jeg IKKE gidder å mekke på hjemmesiden. Grunnen til at jeg ikke gidder er at jeg syns layout'en til siden er tøff i en dag så er den stygg igjen. Er ikke noe god å lage hjemmesider, og jeg har rett å slett ikke tid til å drive på med det. Kanskje jeg fortsetter en annen gang, og tror ikke jeg har brukt for sånn windows melding uansett, var bare et engangstilfelle hvor jeg hadde en slags lur ide, men fant en annen løsning. Ønsker ikke kommentere det nærmere, får hele ide'n var dum... :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...