Kimelimm Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hei! For 2 dager siden, så begynte plutselig internetten (har 16000/700) og bli usedvanlig tregt, kommer såvidt på msn, får sånne "Melding kan ikke sendes til alle mottakere", får sånn error når jeg skal logge inn, nettby viser ikke bilder, Hardware tar LANG tid, google tar kanskje 10 sekunder, jeg må trykke på linker 10 ganger før det skjer noe og alt har mye mer lag. Jeg har passord på routern, og er sikret om at ingen bruker µtorrent eller noe på mitt nettverk. På xbox er det også noen som klager på at jeg bli borte litt osv, så jeg vil gjerne fikse dette. Har prøvd å holde modem og router av i 10 min 3-4 ganger, men ingenting hjelper. Har ventelo. Noen som vet hva jegk an gjøre? Har skjekket for virus. Dersom det ikke finnes virus på router/modem. Vær så snill og hjelp meg. Kim. Endret 3. september 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 ring inn til internettleverandøren din å hør med de. jeg harhatt samme problemet å da var det pga en stasjon hadde blitt ødelagt og nesten ikke no signal kom gjennom. Lykke til Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Det vil si at selve sentralen er ødelagt? Jeg bor 400 meter unna, så skulle ikke vært no problem med distanse, men får ringe. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 jeg var heler ikke så langt unna, men den var overobelastet eller noe mener jeg, så jeg måtte ringe inn, for at det skulle komme en fyr å fikse den. den funket enda, men sendte nesten ikke ut noen signaler i det heletatt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Var vist noe med pcen min. Tok systemrestore. Alt fikset seg. Ellers takk! Endret 6. september 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå