Battone Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg finner intet godt svar på dette, så kanskje noen med bedre kunnskaper enn meg kan hjelpe? Edit.. 1995 modell.. Endret 3. september 2009 av Battone Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nei, om du er helt sikker på at det ikke er en 1996 eller 1997 så har ikke denne registerkjede. (Det var en facelift i 96 som gjorde bilen "rundere"). Voyager fra 98 har heller ikke registerekjede, kun 96/97 modell som er belemret med den driten. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dette er vel ikke så vanskelig å se hvis du har bilen foran deg.. Må nok kanskje ta opp ett deksel for å se det... Men ifølge det jeg så på nett, så er det regreim Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ok, skal å se på bilen imorgen kanskje og eieren mente bestemt det var reg. kjede, noe jeg ikke klarte å finne ut av.. Da kan det kanskje være en -96 modell registrert i -95 eller at eieren tar feil? Uansett, er det en fordel eller en bakdel, ser 1. person er negativ til akkurat dette og leste noe om at det var en svakhet.. Kanskje noen ser hvilken det er.. Her er bilen ihvertfall.. 875376 på www.autodb.no Endret 3. september 2009 av Battone Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Den har ingen av delene. I følge Autodata er registeret i denne bilen drevet av tannhjul i direkte inngrep med hverandre. Det gjelder både 95- og 96-modell. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det systemet burde holde ut levetiden på motoren uten vedlikehold. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ok, takker, da er ihvertfall det klargjort.. Kanskje noen har noen hint om generelle problemer ved bilen.. Lest tester, men kanskje ikke direkte om 95 td modellen.. Lenke til kommentar
Virion Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er det automat utgaven? I så fall kan du regne med at kassa er et vrak etter 200.000 Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er det automat utgaven? I så fall kan du regne med at kassa er et vrak etter 200.000 En annen ting er å legge merke til hvilken olje den skal ha.. Hvis jeg ikke husker helt feil, så står det i manualer at den skal ha ATF, mens den egentlig skal ha ATF+. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Det er manuelt gir.. Om du ikke fikk med deg www.autodb.no koden : 875376 All synspunkter om bilen taes imot med takk.. Endret 6. september 2009 av Battone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå