eminem1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hallo.. Jeg tenker jeg skal kjøpe meg en laptop, lister heller opp alt istedet for å skrive det: Kommer til å bruke denne mest til skolearbeid, men også LITT spilling/surfing osv.. Pris: 5000 - 6000 Programmer jeg helst vil klare å kjøre: - Photoshop(ikke så VELDIG viktig) - Vegas Pro 8.0 - CSS/STeam - Word Viktig ang pcen: - Være så stille som mulig, men forsatt god vifte, så den ikke slår seg av når den blir varm - Lang batteri tid/Levetid før jeg må lade den igjen - Være så rask som mulig! Jo raskere, jo bedre - Ikke så altfor stor/liten - Ikke for tung FOrslag #1 Multicom Xishan M720 Info: Dette er en pc som som man kan velge noen deler selv, jeg veit ikke om dere får de delene jeg har valgt/tror passer best, så jeg lister dem opp... Prosessor: Intel® Core™2 Duo T7250 processor, 2GHZ 800MHz FSB 2MB cache 35W Harddisk: 320GB SATA 5400RPM 2,5 eller 250GB SATA 7200RPM 2.5, Hvem? Minne/Ram: 4GB SO-Dimm 800Mhz DDR2 (2x2GB) G.Skill CL5 **Turbo Minne: Intel® Turbo Memory 4GB (kun sammen med Windows Vista, fungerer ikke med Windows XP) Skjermkort: Intel® X4500HD skjermkort med opptil 256MB delt minne Operativsystem: Blir vel Vista av noe slag, men hvilke? ** = Turbo minne Intel Turbo Minne er en helt ny teknologi. Gir opptil 2X raskere oppstart av programmer, og sparer opptil 20% batteritid. Kryss av her hvis du ønsker dette installert i maskinen. NB! Det er ikke plass til både Turbominne og 3G-kort Dette er kun en jeg har funnet, som jeg liker veldig godt, men tar imot forslag.. Sikkert noe jeg har glemt, nevn det så kommer det:) Takk for all hjelp Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Noen som har tid til å hjelpe meg+ Lenke til kommentar
darket Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Intel® X4500HD skjermkort med opptil 256MB delt minne Dette trekker ned spillytelsen veldig.. Måtte returnere min AMD X2 QL-64 + ATI 4570 512mb laptop grunnet ustabilitet\hengte seg\fryste på load. Helt klart et varmeproblem.. Så jeg har ikke noen konkrete forslag utover det.. Men har du 7-8k så gå for en intel basert laptop med et nyere gt 220++ skjermkort, tror det er sikrest.. (mindre varme, mer batterilevetid, mer responsivt, mer kraft) Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Takk for svar, Darket Har desverre ikke mer penger og kan ikke låne av foreldrene mine.. Så da burdte jeg altså finne en annen? Eneste jeg hadde tenkt på å kanskje spille hadde vært CSS, men er ikke så viktig... Men den vil da klare surfing, lekser osv? At jeg har 4 x Word, 1 PowerPOint og internett/MSN uten at den henger seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå