tacomodo Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er det noen som noensinne kommer til å bli lurt av et Funcom MMO igjen etter AoC da? Skjønner ikke at de gidder prøve engang. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Er det noen som noensinne kommer til å bli lurt av et Funcom MMO igjen etter AoC da? Skjønner ikke at de gidder prøve engang. Sånne komentarer syner jeg at du skal holde til deg selv. Mange spiller AoC og liker spillet veldig. Endret 11. september 2009 av Suder Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 AOC er per i dag et bra alternativ til flere andre MMO der ute. Release gikk jo egentlig greit også, men spillet hadde alt for lite innhold i starten, og inneholdt endel bugs (som vanlig i mmo). Spillet har nå gått igjennom flere større oppgraderinger, og jeg tror folk flest ville vært positivt overrasket om de logget seg på igjen. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jau. AoC har stort potensiale og manglene som var ved release fikses ved hjelp av tid (1-2 år). Dette er ikke noe ukjent fenomen for noen MMORPGs. Det er ganske normalt at det foregår en "revolusjon" de første 1-2 årene før det "stabiliserer" seg. Noen synes dette er greit, andre ikke. Funcom lovet dog for mye gull og grønne skoger til release som ikke var der det er jeg helt enig i og var forbannet over selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) De bildene som man kan se fra in-game ser jo bra ut, men det er jo tidlig i utviklingen fremdeles. Selv om jeg ikke likte AoC så gir jeg de lett en mulighet til og vise hva de klarer. Og AoC har jo forbedret seg kraftig i den siste tiden med oppgraderinger osv. Kanskje jeg skal ta det frem igjen:) Funcom suger ihvertfall ikke og syns det bare er bra at de prøver på noe nytt. Og de ikke begynner med og si det skal bli 1000 ganger bedre enn alle andre mmo og all den opp-hypingen. Og de tar seg god tid og ikke lanserer "Bug" istedenfor "The Secret World" Alt som har med varulver,vampyrer osv. må jo man følge med på Endret 11. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er det noen som noensinne kommer til å bli lurt av et Funcom MMO igjen etter AoC da? Skjønner ikke at de gidder prøve engang. Klart det, hallo, de har jo AO, trenger nesten ikke annet. ^^ Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 http://e24.no/boers-og-finans/article3293731.ece "- Vi tror fortsatt at det vil være utfordrende å komme i mål med The Secret World før kassa er tom, gitt blant annet utviklings- og lanseringskostnadene som var knyttet til Age of Conan, sier Thoresen." Ser jammen meg ut til at det blir repetisjon av AoC; uferdig produkt ved lansering. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 ARG og slikt har i alle fall bygd opp en god setting, og en god historie så langt. Men om de klare å omgjøre dette til ett godt MMO gjenstår å se. Holder i alle fall ett øye på dette spillet, og vil nok ganske sikkert prøve det når det kommer ut. Skal ble spennende å se om de klarer å tilføre noe nytt til MMO sjangeren, får håpe det for de MMOene jeg har testet til nå har vært litt for like selv om de har vært morro en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå