Nerowulf Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fant denne nye traileren til MMO-spillet til Funcom, The Secret World. Gleder meg til dette spillet. Liker 'settingen'. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Synd det tar mer enn et par gode CG-trailere for å lage et bra spill. Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sant det, men de bygger i det minste opp en bra story. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ser bra ut. Synd jeg aldri kommer til å spille det. :-/ Hadde det vært et vanlig singelplayerspill hadde jeg kjøpt og spilt det, men ingen massive online spill på meg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har aldri skjønt helt vitsen med slike trailere. Det der er ren CGI, så det kommer aldri til å se i nærheten av like bra ut i spillet. I tillegg er sjansen for at vi får oppleve en sånn scene i spillet lik null, så alt i alt sier det meg ingenting. Holder selvsagt et øye med dette, men etter Age of Crap er jeg svært skeptisk, for å si det mildt. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvorfor skal vi ikke kunne oppleve en sånn scene? Har da fått spille tilnærmet hva sånne filmer viser før, bare da gjort om til funksjonell gameplay. Og det er jo story cutscenes, viser de forskjellige hovedpersonene i storyen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Fordi det ikke er mulig å gi samme følelse i et spill. Dukker et monster opp kan du drepe det eller bli drept. Dør monsteret går du videre til neste. Dør du respawner du og prøver igjen, noe som ødlegger stemningen. Dessuten vil vel svært få stå i ro og vente til monsteret dukker opp? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Håper spillet i seg selv klarer å leve opp til trailerene.. De skal ihvertfall ha cred for utrolig fete CG-trailere.. Liker absolutt tema og settingen de legger opp til! Lover bra! Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Fordi det ikke er mulig å gi samme følelse i et spill. Dukker et monster opp kan du drepe det eller bli drept. Dør monsteret går du videre til neste. Dør du respawner du og prøver igjen, noe som ødlegger stemningen. Dessuten vil vel svært få stå i ro og vente til monsteret dukker opp? Veldig bastant du var da. Du får ingen følelser når du spiller, kommer aldri inn i stemningen? Så klart er det snakk om å drepe eller å bli drept, men det betyr jo ikke at man ikke kan få til en bra stemning, følelse og setting. Og angående å stå i ro, hva får deg til å tro at hun sto i ro i noen større periode? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gleder meg sånn til dette spillet, AO var jo Samme med Drømmefall og Den lengste reisen. Selv om AoC skuffa, så tror jeg ikke dette gjør det Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skulle det ikke komme masse ny TSW info i disse dager? Alt jeg har sett er denne filmen og hørt litt om de ulike fraksjonene. Ikke en overflod av informasjon akkurat. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fordi det ikke er mulig å gi samme følelse i et spill. Dukker et monster opp kan du drepe det eller bli drept. Dør monsteret går du videre til neste. Dør du respawner du og prøver igjen, noe som ødlegger stemningen. Dessuten vil vel svært få stå i ro og vente til monsteret dukker opp? Veldig bastant du var da. Du får ingen følelser når du spiller, kommer aldri inn i stemningen? Så klart er det snakk om å drepe eller å bli drept, men det betyr jo ikke at man ikke kan få til en bra stemning, følelse og setting. selvsagt får jeg følelser når jeg spiller, ellers hadde jeg ikke giddet spille i første omgang. Jeg bare mener vi aldri vil få en slik scene i selve spillet fordi vi vet hva som venter oss når noe skjer. Uansett hvor stort og skummelt monster dukker opp er det første vi tenker mer eller mindre alltid "Hvordan dreper jeg det?". Det igjen gjør at monstre aldri blir skremmende i spill, og i en sånn scene vil vi alltid tenke på hva slags våpen vi har og så videre i stedet for å bli skremt. At monstre noen ganger bruker tid å dukke opp er et irritasjonsmoment i stedet for å lage en bra stemning. Og angående å stå i ro, hva får deg til å tro at hun sto i ro i noen større periode? Hva med at hun ikke beveger føttene? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Det er normal å lage fete trailer for å promotere produktet. De om blir "kjøpt" av sånne trailere er bare uerfaren innen faget. FC er ikke spesielt bra til å lage mmo med tanke på bugs, koding osv. De hadde bare flaks med Anarchy online etter min mening. AO var på vei ned i begynnelsen av 2005, men opplevde opptur pga de slapp deler av spillet gratis og mange fikk spille AO uten å betale en krone. "Freeplayere" ble deretter rekrutert og fikk tilbudt om å oppgradere gratis kontoen til betalende konto. Dermed lever AO den dag idag. AOC er en WoW wannabe, en hybrid mellom WoW og AO + bugs. Du kjenner deg igjen hvis du har spilt WoW og AO før. Dermed blir det fort kjedelig og man blir lei, da man føler at man har gjort samme tingene før. Etter å ha lest artikkelen om dårlige arbeidsforhold i FC så er jeg ikke noe spesielt glad i FC heller. Endret 6. september 2009 av Game-master Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Etter å ha lest artikkelen om dårlige arbeidsforhold i FC så er jeg ikke noe spesielt glad i FC heller. Jaha? Det noe spesielt å mislike funcom pga den artikkelen. Hvor mange selkaper i Norge tror du ikke bryter disse norske lovene daglig? Alle selskaper, spesielt med den konkuransen de har i markedet må gjøre alt de kan for å bli bedre. Norsk lov er uansett veldig streng på slike ting. Dessuten er det ikke slik som dette lenger, det var det heller ikke når den artikkelen ble skrevet. I tillegg kommer det fra en tildigere ansatt som forlot FC med "en dårlig smak i munnen". Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er visstnok et helt annent team enn AoC-teamet som utvikler dette. Og arbeidsforhold... hvis noen her i det hele tatt tror at andre utviklere er noe bedre... ja da lever man i en rosenrød idyll Jeg gir de lett en sjangs til. Det som kom ut i AoC var meget bra syns JEG og jeg storkoste meg i nesten 2 måneder, men det var for lite innhold til å spille noe lengre enn det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg kan gjerne prøve alt som kommer av MMO'er, men jeg krever en gratis trial. Har brent meg for mange ganger på dårlige spill. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Kan jo ikke sammenligne en CGI trailer, med hvordan spillet egentlig kommer til å utspille seg. Har 0.1 % tro på at faktisk TSW ikke kommer til å se sånn ut. Endret 9. september 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Selvsagt vil det ikke se sånn ut, men det gir fortsatt folk veldig lyst til å prøve spill med slike kule videoer. Husker første gang jeg så TBC-cinematicen Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 http://www.dagbladet.no/spill/blogg/2009/0...e-secret-world/ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har aldri skjønt helt vitsen med slike trailere. Det der er ren CGI, så det kommer aldri til å se i nærheten av like bra ut i spillet. I tillegg er sjansen for at vi får oppleve en sånn scene i spillet lik null, så alt i alt sier det meg ingenting. Holder selvsagt et øye med dette, men etter Age of Crap er jeg svært skeptisk, for å si det mildt. "Å sette stemningen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå