Englishism Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei! Skal ha ny data, og har bestemt meg for denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....a0%3br%3akelkoo Spørsmålet er: Hvilket operativsystem skal jeg velge? Er vant til XP, og har hørt mye dårlig om Vista. Samtidig er det mye skryt om Windows 7 ute og går. Jeg kan velge mellom XP PRO og Vista (men med gratis oppgradering til Windows 7 når det kommer), og for å si det som det er har jeg ingen anelse om hva jeg skal velge. Hjelp! (Vær så snill!) Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har nylig fått meg en ny pc, og bestemte meg for å installere windows xp 64 bit... Det føler jeg at var en feiltagelse fra min side, har nå nettopp (par timer siden), installert windows 7, og føler dette er MYE mer kompatibelt med det meste av software, men med windows xp 64 var det mye ekstra jobbing som måtte til, så personlig ville jeg gått for windows 7, eller da vista, så windows 7 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er enig med Demonican. Kunne personlig ikke tenkt meg til å bruke win xp lenger. Windows 7 kjører jeg på nå og er utrolig godt fornøyd. Er veldig stabilt i motsetning til tidligere windows versjoner. Men nok om det. Anbefaler å gå for vista og senere oppgradere til win 7. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er enkelt. 1) Du velger Vista x64 ---med win7 oppgradering HUSK ..64-bit 2) Du velger å kjøpe en hardisk til 3) Du må prøve deg på en Linux distro---Ubuntu. ...at du har hørt om ditten og datten er bare tull å bruke som argument.... XP er fortiden...finito la misica pasado la festa. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg hadde ventet til Windows 7 kommer og kjøpt med Windows 7 ferdig installert. Oppgradering har jeg null tro på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå