snorre-j Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har brukt dette tipset på denne siden. Det fungerer bra så lenge man ikke skriver noe feil. Går man tilbake til et felt og skal redigere noe så forsvinner alt. (Litt irriterende). Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har sett noen steder at teksten kommer tilbake hvis du ikke skriver noe i feltet. Hvordan får man til det? Se innloggingsskjemaet på http://www.start.no Lenke til kommentar
magikern Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har sett noen steder at teksten kommer tilbake hvis du ikke skriver noe i feltet. Hvordan får man til det?Se innloggingsskjemaet påhttp://www.start.no har ikke drevet med JavaScript på noen år, men mener å huske at det finnes noe som heter "onunfocus" eller lignende. Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Slik har start.no gjort det: <input type=text name=user class=txtf style=width:144px value="Brukernavnet ditt" size=14 onFocus="if (this.value=='Brukernavnet ditt') this.value='';" onBlur="if (this.value=='') this.value='Brukernavnet ditt';"> tror jeg skal gjøre noe lignende Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 onfocus er og teit. Hvis man holder på å skrive noe, men alt+tab-er seg vekk litt så forsvinner alt igjen, da feltet for focus på nytt neste gang siden blir aktiv Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Slik har start.no gjort det: <input type=text name=user class=txtf style=width:144px value="Brukernavnet ditt" size=14 onFocus="if (this.value=='Brukernavnet ditt') this.value='';" onBlur="if (this.value=='') this.value='Brukernavnet ditt';"> tror jeg skal gjøre noe lignende den var smart ja, for det løser problemet jeg nettopp beskrev Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det funker helt fint for meg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå