EinarEriksen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nokia følger Apple og Googles fotspor, og vil få flere med på å lage programmer. Les mer Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det høres bra ut. Jeg har tittet gjennom en del av programmene som ligger i Ovi Store, men det er ikke så veldig mye interessant der. Kanskje får vi en endring på det? Det jeg ser mest frem til, er utvilsomt Spotify/Wimp til S60, men det er forhåpentligvis allerede på vei. Lenke til kommentar
ufodev Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Wimp har allerede sagt at de ikke kommer med Symbian versjon med det første. Les nest siste avsnitt på http://www.digi.no/822028/wimp-mer-klar-ti...roid-enn-iphone "Han forteller også at de har gjennomført et mindre utviklingsprosjekt for Wimp til Symbian-plattformen, men at de foreløpig ikke har valgt å gå videre. - Kostnaden for å utvikle til Symbian er vesentlig høyere enn for andre plattformer, forklarer Dybvik." Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ser for meg at eit samarbeid med Opera og deira Unite kunne blitt litt rått i forhold til Maemo ihvertfall. Opera Mobile, eller Desktop, til Symbian s60 kunne også vore forholdsvis dritrått. Endret 3. september 2009 av Morghus Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tror det er noe galt med artikkelen om man kan kun bruke html/css/javascript for å programmere mot ovi(men skal sies jeg ikke vet hva ovi er), høres ihvertfall veldig rart ut. Lenke til kommentar
nieh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Dette er jo direkte feil....Maemo har jo hatt "APP store" siden Nokia N770 kom ut... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jo, forøvrig, men N770 er jo ikke en mobiltelefon. Endret 4. september 2009 av CesiuM_e Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ikke N i 770. Nokia 770 -> Nokia N800 Maemo har hatt repositories, nå innfører Nokia App Store i tillegg. Tanken bak App Store er at man skal herme mest mulig etter alle andre som også har nyopprettet App Store. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fantastisk dårlig overskrift, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg