Lucy_Nyu Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Min far blir 50år om noen måneder, og har i den anledning tenkt å flykte fra landet i en uke og to, for å slippe maset om stort selskap og "oy du begynner jo å bli gammel jo.." og alt det der. Han er ikke sikker på hvor han vill dra, så jeg lurer på om dere har en idé om hvilket land som er det beste å reise til for å gi seg selv den beste bursdags gave? Endret 3. september 2009 av Chessie Lenke til kommentar
Morro Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 50- åringer er så forskjellige, tro det eller ei..... Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Svinesund er visst fint har jeg hørt. Ligger rett over grensa mot Sverige, ved Østfold, bare så du vet det, er ikke så mange som har hørt om Svinesund ser du. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Om "noen månder" er det en fin sesong å reise til Australia. Ca. 10k dit med Singapore Airlines som også skal være en opplevelse. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 For å rømme unna alt i 2 uker ville jeg nok valgt "Little Corn Island" i Karibien utenfor Nicaragua Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Da ble det Thailand Bestemte seg idag 19 dager heldiggrisen! Han skal reise rundt og se så mye han klarer, være i Bangkok noen dager så reise videre. Må si jeg misunner han veldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå