CypheroN Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069692 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Shake Hands With the Devil: Cry Freedom Nirgendwo in Afrika Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) "Mitt Afrika" - Basert på Karen Blixen "White hunter,black heart" - Clint Eastwood Fant denne nettsiden som ramser opp en god del filmer som omhandler Africa: http://crawfurd.dk/africa/africanfilm.htm Endret 3. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Tusen takk for svar! Hotel Rwanda har jeg faktisk uåpnet i hylla, så det blir vel til å se den nå Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 The Constant Gardener. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 I tillegg til Shooting Dogs som jeg nevnte tidligere, så kan jeg jo nevne Black Hawk Down som er en nok så god krigsfilm som tar sted i Somalia. Overraskende nok er den ikke nevnt, men den går jeg nesten ut ifra at du allerede har sett. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bare krig og elendighet? The Gods Must Be Crazy er festlig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069692 Ubrukelig innlegg. Ikke alle tråder om anbefaling passer inn i den drukningstråden. Tråder som spør etter anbefaling i et begrenset emne/sjanger/eller liknende, har rett til å stå på egne ben og ikke bare bli tankeløst henvist til den generelle anbefalingstråden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvor går grensa på hva som trenger egen tråd og hva som kan legges inn i anbefalingstråden da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tråder som passer inn i den generelle anbefalingstråden: - Anbefal meg noen filmer! - Jeg trenger personlige anbefalinger til meg selv Ellers alle som ønsker det selv. Tråder som bør få lov til å stå alene: - Tips til vikingfilmer - Anbefaling av filmer om seriemordere - Norske filmer 1960-1970, trenger anbefalinger Det er altså ingen 1+1=2-grense, og da må man bruke skjønn. Hvis man virkelig mener at en tråd passer bedre inn i den generelle anbefalingstråden, bruk -funksjonen istedenfor å skrive inn en lenke i disse trådene, da vil en kyndig moderator vurdere saken og eventuelt flette den nye tråden inn i den eksisterende. Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Africa Addio en italiensk film om uavhengigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå