FrustoL Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei, må låne tråden litt jeg.. Jeg har også kjøpt dette kortet for ikke så lenge siden.. Jeg smalt det i og skulle starte opp men så kom det bare at jeg ikke hadde koblet strømmen riktig? jeg har en 6pins strømkontakt i, prøvde også med 2 6 pins kontakter men kom likevel denne meldingen. Er jo en 8pins innkobling på skjermkortet men jeg har ingen 8pins kontakter så derfor prøvde jeg med 2 6pins heller, noe som ikke virket., noen som kan hjelpe meg med dette? Takk Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Maskinen fungerer fortsatt ikke til spill etter oppdatering av bios (får fortsatt svartskjerm og boost av vifter). Kabinettviftene er heller ikke aktive lenger (de virket kun rett etter oppdatering av bios, og står nå like stille igjen). Får vel bite i det sure eplet og reinstallere windows Vista? Litt kjedelig, da jeg allerede har lastet inn service-pack 1 og 2 og dette tok ganske lang tid. Håper jo at det bare er software-problem og ikke hovedkort eller skjermkort el.l. Takk for all hjelp hittil. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Siste nytt: Reinstallerte Vista og la inn alle oppdateringer til og med Service pack2. Nyeste Catalyst-driver 9.9 er lagt inn. Skiftet antivirus fra Norton til Panda. Tidligere nevnt problem med kabinettvifter med kabinettvifter som ikke gikk er nå løst. Det var batteriet til kabinett-displayet som var kaputt. Displayet lyser fortsatt ikke, men viftene fungerer nå konstant og det er ok for me, da de er stillegående. FarCry2 får jeg nå spilt, men det skjer fortsatt tidvis at det blir svartskjerm og jeg må restarte pc. Hyppigere etter at det skjedde første gang i dag. Det skjer nå typisk når jeg er inne i bygninger og snakker med folk, eller rett etter samtale og jeg skal gå ut. Temp på GPU rett etter nystart fra svart skjerm, er 55grader hver gang. Legger merke til at det kommer "rykk" eller lagg i catalyst-displayet med 5-6 sekunders mellomrom av en eller annen grunn. Bør kanskje starte ny tråd ettersom overskriften nå er temmelig misvisende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå