htcheroyeah Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Noen som vet om det finnes en app eller noe settings som gjør at mobile network bare skrues på når man sender MMS. Har skrudd av mobile network fordi jeg er en del i utlandet og da koster det for mye og synce mail og sånn hele tiden, men jeg vil at det skal skru seg på så jeg får sendt mms. Er dette mulig? Endret 3. september 2009 av htcheroyeah Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vet ikke om noe program som gjør dette, men lurer på om det ikke ville være mulig og bare sette editere APN for alt annet en MMS slik at de ikke vil fungere og at du dermed oppnår det du vil. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mobile network er vel det som må brukes for å sende mms? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Du vil ha 3 separate APN's ved bruk at Netcom feks. En for Internett, en for WAP og en for MMS. Om du sørger for at de to førstnevnte ikke fungerer så skal du i teorien motta MMS uten problemer samtidig som at du sperrer for data trafikk. Lenke til kommentar
htcheroyeah Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 takk for svar. men fant en app som heter WiSync, som gjør nesten det jeg har lyst til. Den setter på AutoSync kun når Wifi er på. Ganske lur app. anbefales Lenke til kommentar
bluecuore Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 takk for svar. men fant en app som heter WiSync, som gjør nesten det jeg har lyst til. Den setter på AutoSync kun når Wifi er på. Ganske lur app. anbefales Hei. Noen som kunne lagt ut instillingene for Tele2 som jeg kan bruke på min HTC Legend+1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå