zaler Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hei, jeg trenger en ny dress. Er lei av dressman og HM, tenkt a skaffe meg en ordentlig dress. Tenkte på en Tiger dress, men veit ikke hvor mye slikt koster. Jeg har tenkt å kjøpe dress jakke, bukser, sjorte og slips til maks 5000kr (helst ikke mer enn 4000). Tenkte å kjøpe på kiman eller Follestad eller har dere noen andre ideer? Noen ide omhva dettte vil koste? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hvis du skal ha fra Tiger vil jeg nok tippe at prisen ligger på rundt 4000 for bare dressen. En god skjorte ligger på rundt tusenlappen, og da mangler du slips - men dette kan du muligens få med på kjøpet dersom du er heldig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Tiger ligger på 5-6000. Armani er litt dyrere enn det igjen som oftest. Men nå er det tilbud i mange forretninger. Var innom Gunnar Øye i dag, og der var det 70% på en del dresser. Vet også at Follestad har noen dresser igjen på tilbud. Regner med at steder som Kami og Tatler har solgt ut de fleste dressene de har på salg. Vet også at det er 40% på en del dresser i Hugo Boss-butikken ved Stortinget. Så hvis du forter deg litt kan du nok få en god deal på en dress, men ellers må du nok ut med litt mer enn 5000 hvis du skal ha skjorte og slips i tillegg. Er forresten en del kule slips på Gunnar Øye som er satt ned fra 6-700 til 250. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hm, Tiger ligger på mellom 3.500 og 4.500 på Tigerofsweden.com. Har dog aldri vært innom en større butikk som har mer enn belter og bukser fra Tiger, så jeg ville stolt mer på fkm enn mitt tidligere utsagn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 I norske butikker er det dyrere enn det. Det ligger som sagt stort sett fra 5-6000,-. Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Skal ikke utelukke at andre er dyrere, men jeg ga 4400 for en New Bates fra Tiger. Og har egentlig for meg at de kostet rett under 4000 for bare et halvt år siden. Dette var på For Men i Strandgata i Hamar. I den prisklassen er forøvrig også Bäumler verdt en titt. Lenke til kommentar
coban Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hei, jeg trenger en ny dress. Er lei av dressman og HM, tenkt a skaffe meg en ordentlig dress. Tenkte på en Tiger dress, men veit ikke hvor mye slikt koster. Jeg har tenkt å kjøpe dress jakke, bukser, sjorte og slips til maks 5000kr (helst ikke mer enn 4000). Tenkte å kjøpe på kiman eller Follestad eller har dere noen andre ideer? Noen ide omhva dettte vil koste? Tiger blir som "billig" å regne i forhold til en skikkelig Armani dress som gjerne koster mellom 8-12000 - hvertfall. Jeg hadde nok kjøpt meg en boss, tiger etc dress - bedre med to enn én:-) hvertfall hvis du ikke har råd til å kjøpe to armani dresser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg ville også valgt to Tiger/Boss framfor en Armani. Kjøpte selv en Boss-dress i anledning en begravelse for ikke så lenge siden, og er meget fornøyd. Har også en dress fra Tiger, og den er ikke så verst den heller. Husk forresten at du mest sansynlig må ut med noen hundre til skredderen, for man burde som oftest modifisere en of the rack-dress litt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg prøvde en del dresser da jeg skulle kjøpe til konfen min, og jeg synes Tiger sine jakker er litt for korte til at de blir noe særlig pene, og ikke minst elegante.. Jeg gikk for en fra Filippa K, som jeg ble meget godt fornøyd med! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Tiger starter vel på 3599,- veil. viss jeg ikke husker helt feil. Jonas!: Hva mener du egentlig med korte? At jakkene virket små i størrelsen eller rett og slett at designet gjør at jakken er kortere enn f.eks Fillipa? Er stor forskjell lengdemessig på f.eks en 48 og en 148 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 At designet gjør at de er kortere, ja. De som jobbet på Follestad, S&S etc., sa at det gjorde dem litt mindre formelle, mer ungdommelige og trendy osv., men jeg synes bare det så rart ut.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Det kommer jo ann på modellen går jeg ut i fra. Den dressen jeg har fra Tiger er ikke spesielt kort. Det endres sikkert litt i de forskjellige kolleksjonene også. Min er vel fra a/w 08, så det er en stund siden jeg prøvde en ny Tiger-dress sist, så jeg kan ikke uttale meg om snittet på de nåværende modellene. Et tips til trådstarter er å prøve noe fra Filippa K og/eller Lindeberg. De ligger rundt Tiger i pris og kvalitet, men det er mye færre som har dem en Tigerdressene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 I norske butikker er det dyrere enn det. Det ligger som sagt stort sett fra 5-6000,-. Alle Tiger dressene jeg har sett ligger under 5000,-. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Ok, kanskje det er jeg som husker feil her:P Jeg syns og huske at det ligger på 4799 og oppover, men for all del, jeg kan jo ta feil! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Et noe billigere alternativ er House of Singles. De har egen skredder på bakrommet som legger opp bukse, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå