Gå til innhold

Hvor mye koster en Tiger/Armani dress?


zaler

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger en ny dress.

 

Er lei av dressman og HM, tenkt a skaffe meg en ordentlig dress.

Tenkte på en Tiger dress, men veit ikke hvor mye slikt koster.

 

Jeg har tenkt å kjøpe dress jakke, bukser, sjorte og slips til maks 5000kr (helst ikke mer enn 4000).

 

Tenkte å kjøpe på kiman eller Follestad eller har dere noen andre ideer?

 

Noen ide omhva dettte vil koste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tiger ligger på 5-6000. Armani er litt dyrere enn det igjen som oftest. Men nå er det tilbud i mange forretninger. Var innom Gunnar Øye i dag, og der var det 70% på en del dresser. Vet også at Follestad har noen dresser igjen på tilbud. Regner med at steder som Kami og Tatler har solgt ut de fleste dressene de har på salg. Vet også at det er 40% på en del dresser i Hugo Boss-butikken ved Stortinget.

 

Så hvis du forter deg litt kan du nok få en god deal på en dress, men ellers må du nok ut med litt mer enn 5000 hvis du skal ha skjorte og slips i tillegg.

 

Er forresten en del kule slips på Gunnar Øye som er satt ned fra 6-700 til 250. Verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Hei, jeg trenger en ny dress.

 

Er lei av dressman og HM, tenkt a skaffe meg en ordentlig dress.

Tenkte på en Tiger dress, men veit ikke hvor mye slikt koster.

 

Jeg har tenkt å kjøpe dress jakke, bukser, sjorte og slips til maks 5000kr (helst ikke mer enn 4000).

 

Tenkte å kjøpe på kiman eller Follestad eller har dere noen andre ideer?

 

Noen ide omhva dettte vil koste?

 

Tiger blir som "billig" å regne i forhold til en skikkelig Armani dress som gjerne koster mellom 8-12000 - hvertfall.

 

Jeg hadde nok kjøpt meg en boss, tiger etc dress - bedre med to enn én:-) hvertfall hvis du ikke har råd til å kjøpe to armani dresser.

Lenke til kommentar

Jeg ville også valgt to Tiger/Boss framfor en Armani. Kjøpte selv en Boss-dress i anledning en begravelse for ikke så lenge siden, og er meget fornøyd. Har også en dress fra Tiger, og den er ikke så verst den heller.

 

Husk forresten at du mest sansynlig må ut med noen hundre til skredderen, for man burde som oftest modifisere en of the rack-dress litt.

Lenke til kommentar

Det kommer jo ann på modellen går jeg ut i fra. Den dressen jeg har fra Tiger er ikke spesielt kort. Det endres sikkert litt i de forskjellige kolleksjonene også. Min er vel fra a/w 08, så det er en stund siden jeg prøvde en ny Tiger-dress sist, så jeg kan ikke uttale meg om snittet på de nåværende modellene.

 

Et tips til trådstarter er å prøve noe fra Filippa K og/eller Lindeberg. De ligger rundt Tiger i pris og kvalitet, men det er mye færre som har dem en Tigerdressene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...