danilovic Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jau, trenger et sånn program som fjerner ubrukte keys dll's og sånn. Sånn kjekt cleanup-program. Helst ett som ikke sletter uønskelig slettede filer da. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Norton SystemWorks, der er det et prog som finner og sletter feil i registeret og ubrukelige deler av registeret... Rydder sikkert opp i sånt som du snakker om og :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Win Doctor du tenkter på? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Hum, trodde den OBCu launchet Win Doctor? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 RegCleaner er jo fin. Clean System Directory har jeg ikke prøvd, men den er i det minste gratis. DLL Toys likeså. Og så har du Trash it! Cleansweep brukte jeg ofte tidligere, det er kjøpt opp (?) og innlemmet i Norton SystemWorks, tror jeg. Google kan vel lete opp noen flere til deg i tillegg. Lenke til kommentar
abene Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 På Windows.no finner du mange slike programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå